|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۱۷۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
با این حساب حضور بنده در جلسه امروز هیات دولت، به‌ نمایندگی از تمامی شهرداران و البته همه شهرنشینان کشور صورت گرفت و می‌توان گفت این حضور از این جهت فرصتی مغتنم برای شهر تهران و دیگر کلان‌شهرها دانست.
 شهردار تهران با ارائه توضیحاتی درباره علت حضورش در جلسه امروز هیات دولت، بر لزوم ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی هرچه بیشتر میان دولت و شهرداری‌ها تاکید کرد.

 محمدعلی نجفی در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران، با اشاره به حضور خود در جلسه هیات دولت اعلام کرد: حدود ۷۶ درصد از جمعیت کشور ما شهرنشین هستند و بنابراین هماهنگی میان برنامه‌های توسعه ملی که توسط دولت تهیه می‌شود و برنامه‌های توسعه شهری که از سوی شهرداری‌ها تنظیم می‌شود، اهمیت بسیاری دارد و شاید بتوان گفت شروع این هماهنگی این است که شهردار در جلسات دولت و کمیسیون‌های تخصصی دولت حضور یافته و در جریان تصمیمات دولت قرار بگیرد.

وی گفت: با این حساب حضور بنده در جلسه امروز هیات دولت، به‌ نمایندگی از تمامی شهرداران و البته همه شهرنشینان کشور صورت گرفت و می‌توان گفت این حضور از این جهت فرصتی مغتنم برای شهر تهران و دیگر کلان‌شهرها دانست.

شهردار تهران همچنین تصریح کرد: نکته دیگر این است که شهرداری با تمامی دستگاه‌هایی که به شهروندان خدماتی ارائه می‌کند، ارتباط دارد و لازم است هماهنگی و هم‌افزایی میان شهرداری و سایر دستگاه‌ها ایجاد شود.

نجفی در پایان تصریح کرد: با این حساب حضور بنده در جلسات هیات دولت منجر به آن خواهد شد که این هماهنگی‌ها و هم‌افزایی‌ها بدون واسطه، با سرعت و به بهترین نحو انجام شود و امیدواریم هم کارهای شهرداری بهتر انجام شود و هم آن‌چه به خدمات‌رسانی دولت در شهرها مربوط است، به بهترین شکل اجرایی شود.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین