|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۱۷۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
خوشبختانه در ٤ سال گذشته و در دولت يازدهم اقدامات بسيار تاثيرگذار و بزرگي توسط بانك صنعت و معدن انجام شده است که مرهون تلاش تمامی سطوح مديريتي و كارشناسي این بانک است.
 علي اشرف افخمي رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن گفت : بانك صنعت و معدن با انديشه هايي بزرگ در راستاي توسعه پايدار صنعتي كشور گام برمي دارد و توانسته است پروژه هاي عظيمي را در كشور به انجام برساند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن وي در مراسم جشني كه به مناسبت اعياد قربان و غدير و با حضور كاركنان اين بانك برگزار شد تصريح كرد : خوشبختانه در ٤ سال گذشته و در دولت يازدهم اقدامات بسيار تاثيرگذار و بزرگي توسط بانك صنعت و معدن انجام شده است که مرهون تلاش تمامی سطوح مديريتي و كارشناسي این بانک است.

مديرعامل بانك صنعت و معدن در ادامه به تشريح موفقيت هاي اين بانك در زمينه تامين مالي طرح هاي زيرساخت توسعه اي نظير فولاد، سيمان، راه آهن، نيروگاه و پتروشيمي پرداخت و در اين زمينه از افتتاح پتروشيمي كاويان،پتروشيمي لرستان و پتروشيمي مهاباد و تامين مالي ايجاد خط آهن سريع السير تهران – قم – اصفهان و برقي سازي خط آهن تهران – مشهد ياد كرد.

وي در ادامه گشايش نخستين ال سي از طريق سوئيفت براي بخش خصوصي ، برقراري روابط كارگزاري با 82 بانك فعال در 33 كشور، امضاي تفاهم نامه همكاري MOU با اگزيم بانك كره جنوبي و امضاي قرارداد فرعي به مبلغ 120 ميليون دلار با اگزيم بانك هندوستان را از فعاليت هاي بانك صنعت و معدن در فضاي پس از برجام برشمرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین