|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۱۷۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰
آیا تابحال به این فکر کرده‌اید که تصویر پروفایل‌تان راجع به شما چه می‌گوید؟ مخصوصا تصویری که روی لینکداین یا دیگر وبسایت‌های کاریابی می‌گذارید. این تصاویر باید واقعی و معتبر باشند چراکه وقتی کسی شما را نمی‌شناسد اولین برداشتش را از روی عکس‌تان می‌کند.
آیا تابحال به این فکر کرده‌اید که تصویر پروفایل‌تان راجع به شما چه می‌گوید؟ مخصوصا تصویری که روی لینکداین یا دیگر وبسایت‌های کاریابی می‌گذارید. این تصاویر باید واقعی و معتبر باشند چراکه وقتی کسی شما را نمی‌شناسد اولین برداشتش را از روی عکس‌تان می‌کند.

همچنین کسانی که می‌خواهند شما را استخدام کنند ۱۹٪ از وقتشان را صرف چک کردن تصاویر پروفایل شما در اینترنت می‌کنند. و این به این معناست که عکس شما به اندازهٔ تجربهٔ قبلی و مهارت‌هایتان حائز اهمیت است. بنابراین هنگامی که تصویر پروفایل‌تان را انتخاب می‌کنید بیشتر مراقب باشید. در ادامه دیجی رو برای شما می‌گوید که تصویر واقعی شما بر روی پروفایل‌تان نشان دهندهٔ چیست. پس با ما همراه باشید.

۱.نشان دهندهٔ این است که شما یک اکانت واقعی هستید
داشتن عکس خودتان بر روی پروفایل‌های شبکهٔ اجتماعی به دیگران می‌گوید که اکانت شما فعال و واقعی است. اگر شما از عکس هرکسی یا هر چیزی غیر از خودتان استفاده کنید، افراد فکر می‌کنند که اکانت شما فیک است. سعی کنید از یکی از عکس‌هایی که اخیرا انداخته‌اید استفاده کنید، چراکه اگر از عکسی قدیمی یا عکسی که با فوتوشاپ دستکاری کرده‌اید استفاده کنید وقتی دیگران خود واقعی‌تان را از نزدیک ببینند سورپرایز می‌شوند.

۲. به دیگران کمک می‌کنید که شما را بشناسند
یک چهره به دیگران کمک می‌کند که شما را به خاطر بیاورند. اگر آنها شما را قبلا دیده باشند یا اکانت‌های دیگران را در شبکه‌های اجتماعی فالو کرده باشند، دیدن عکس شما به آنها کمک می‌کند که شما را بشناسند و اسم و چهرهٔ شما به یادشان بیاید. همچنین آنها اطمینان خواهند داشت که دارند درخواست دوستی برای آدم درستی می‌فرستند و اشتباهی نگرفته‌اند.

۳. عکس شما برند شخصی شماست
عکس شما به دیگران نشانه‌هایی از شخصیت‌تان می‌دهد. بر طبق پیامی که می‌خواهید به دیگران بدهید، عکس مناسب را برای خودتان انتخاب کنید. دوست دارید بیشتر شاد و بشاش به نظر برسید یا قابل اعتماد و جدی؟ قبل از اینکه عکس‌تان را آپلود کنید به این موضوع فکر کنید، چراکه عکس شما نمایندهٔ برند شخصی شماست.

۴. باعث اولین برداشت می‌شود
اگر کسی شما را نشناسد، دیدن عکس شما منجر به برداشت اولیه راجع به شما می‌شود. اگر آنها از عکس شما خوششان بیاید و حس مثبتی از آن بگیرند، به احتمال بیشتری با شما دوستانه‌تر برخورد می‌کنند و تعامل با آنها آسان‌تر خواهد بود. از سوی دیگر اگر آنها برداشت منفی‌ای از عکس‌تان بکنند و حس کنند که شما فرد دوست داشتنی‌ای نیستید، از همان اول تعامل با آنها برایتان دشوار خواهد بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین