|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۷۷۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
سزاوار گفت: «خیلی خوشحالم که بچه‌های الان راحت‌تر مجوز می‌گیرند. زمانه تغییر کرده، شبکه‌های اجتماعی آمده و در عین حال مسئولان هم به روزتر و موافق‌تر با موسیقی هستند.»
هومن سزاوار خواننده پاپ که ۱۷ شهریور در تهران کنسرت خواهد داشت می‌گوید: سال ۱۳۸۳ نخستین آلبوم مجازم را منتشر کردم و اواخر سال ۱۳۸۴ ممنوع‌الفعالیت شدم. خرداد ۱۳۸۸ اولین درخواستم را برای بازگشت به بازار موسیقی، به ارشاد بردم. از آن سال تا خرداد سال گذشته ممنوع‌الفعالیت بودم.

نشست خبری کنسرت هومن سزاوار، خواننده پاپ صبح امروز دوشنبه ۱۳ شهریور در سالن همایش‌های کردستان برگزار شد.

در این نشست خبری که با حضور  هومن سزاوار، علیرضا صلواتی تهیه‌کننده، بردیا اصفهانی رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و... برگزار شد، این خواننده از هشت سال ممنوع‌الفعالیتی خود گفت.

در ابتدای این نشست خبری بردیا اصفهانی گفت: «الان اگر یک خواننده شش ماه اثری را وارد بازار موسیقی نکند، از یادها می‌رود. چه رسد به این که خواننده‌ای هشت سال از عرصه موسیقی دور بوده باشد اما روند بلیت‌فروشی کنسرت هومن سزاوار نشان از استقبال علاقه‌مندان او دارد.»

در ادامه هومن سزاوار در مورد هشت سال ممنوع‌الفعالیتی‌اش توضیح داد: «در این هشت سال، روزهای سختی بر من گذشت. این کار نکردن به خواست خودم نبود و برای این که به بازار مجاز موسیقی برگردم باید این سال‌ها را طی می‌کردم. به هر  حال قرعه بدی بود که به نام من و چند تن از همکارانم افتاد. ما قربانی سخت‌گیری مسئولان آن زمان شدیم. شاید می‌شد گذشت کرد چرا که جرم ما آنقدر نبود که هشت سال خانه‌نشین شویم.»

هومن سزاوار با اشاره به جزئیات این ماجرا گفت: «بخشی از ممنوع‌الفعالیتی ما به جوانی‌مان برمی‌گشت. الان من ۳۷ ساله‌ام، زمانی که این اتفاق برایم افتاد خیلی جوان بودم. وقتی برای اولین بار تصویرم از شبکه‌های ماهواره‌ای پخش شد، روزی از تجریش به سمت نیاوران می‌رفتم، یک نفر من را شناخت و آن قدر ذوق کردم که مسیر را فراموش کرده و تا ونک پیاده رفتم...!»

او ادامه داد: «آن زمان کارم دست شرکت ایران‌گام بود. ویدئوهایی را ساختیم و در اختیار ایران‌گام قرار دادیم که پخش و دیده شد. بعد از شش ماه مجوزمان لغو شد. چرا که ویدئوهایمان از شبکه‌های ماهواره‌ای هم پخش شده بود. اگر آن زمان دید امروز را داشتم، سریع پخش ویدئوها از شبکه‌های ماهواره‌ای را قطع می‌کردم.»

سزاوار گفت: «خیلی خوشحالم که بچه‌های الان راحت‌تر مجوز می‌گیرند. زمانه تغییر کرده، شبکه‌های اجتماعی آمده و در عین حال مسئولان هم به روزتر و موافق‌تر با موسیقی هستند.»

او با اشاره به تاریخ دقیق ممنوع‌الفعالیتی و مجاز شدنِ دوباره‌اش گفت: «سال ۱۳۸۳ نخستین آلبوم مجازم را منتشر کردم و آخرهای سال ۱۳۸۴ ممنوع‌الفعالیت شدم. خرداد سال ۱۳۸۸ اولین نامه‌ام را برای بازگشت به بازار موسیقی به ارشاد بردم. از آن سال تا خرداد سال گذشته یعنی سال ۱۳۹۵ من ممنوع‌الفعالیت بودم.»

او ادامه داد: «مخاطب تغییر کرده و فضای بازار موسیقی دشوار شده اما امیدوارم بتوانم به جایگاه پیشین برگردم.»

سزاوار افزود: «وقتی مجوزم درست شد، خیلی دنبال پول درآوردن از راه موسیقی نبودم. وقتی برای قرارداد سالن رفتیم با خانمی آشنا شدیم که در یک خیریه بیماران سرطانی کار می‌کرد. این خانم از مشکلات خیریه و بیمارانش برایمان گفت. ما بخشی از درآمد کنسرت را به این بیماران سرطانی اختصاص می‌دهیم که خیریه‌اش در آذربایجان قرار دارد.»

سزاوار درباره آثاری که در کنسرت پیش رو اجرا می‌کند هم گفت: «بیشتر کارهای قدیمی را اجرا می‌کنم؛ آثاری که پیشتر از من شنیده شده. چند قطعه جدید هم دارم که به تازگی در فضای مجازی پخش شده است.»

کنسرت هومن سزاوار ۱۷ شهریور در دو نوبت ۱۸:۰۰ و ۲۱:۰۰ در تالار ایوان شمس برگزار می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین