|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۷۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
مهاجم آرژانتینی می‌خواست بداند چه کسی جایگزین نیمار خواهد شد. فیلیپه کوتینیو و آنخل دی ماریا هرگز با آبی‌ اناری‌ها به توافق نرسیدند و بارسلونا نتوانست جایگزینی برای مهاجم برزیلی‌اش داشته است.
ستاره بارسلونا هنوز قراردادش را تمدید نکرده و این اتفاق ممکن است در ژانویه رخ دهد.

به نقل از آس، "لیونل مسی برای تمدید قراردادش با بارسلونا به توافق رسیده است تنها یک مساله جزئی تایید نشده است که به زودی حل خواهد شد." این جمله را خوسپ ماریا بارتومئو دو بار تکرار کرده است اما این موضوع حقیقت ندارد. رییس باشگاه بارسلونا یک بار در مصاحبه با رادیو کاتالونیا و یک بار دیگر در برنامه ESPN به توافق باشگاه با مسی اشاره کرد. همچنین با وجود اظهارات یوردی مستره (نایب رییس ورزشی باشگاه) در مراسم معارفه پائولنینو و آلبرت مولر (مدیر ورزشی) هنوز با مسی توافقی انجام نشده است.

مسی نمی‌خواهد تمدید قراردادش جنبه تبلیغاتی داشته باشد. همچنین یکی از دلایل به تعویق انداختن این کار وضعیت بارسلونا در فصل نقل‌ و انتقالات بود. مهاجم آرژانتینی می‌خواست بداند چه کسی جایگزین نیمار خواهد شد. فیلیپه کوتینیو و آنخل دی ماریا هرگز با آبی‌ اناری‌ها به توافق نرسیدند و بارسلونا نتوانست جایگزینی برای مهاجم برزیلی‌اش داشته است.

آگوستی بندیتو (کاندیدای سابق ریاست باشگاه بارسلونا) درباره وضعیت قرارداد مسی گفت‌: درباره مسی نگرانی وجود دارد. او در هفته‌های پیش رو قراردادش را تمدید نخواهد کرد و می‌ترسم که این اتفاق در ژانویه رخ دهد؛ زمانی که برای مذاکره بازیکن آزاد محسوب می‌شود.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین