|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۱۷۷۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
بورس آنلاین کالاهآغاز به کار اولین بورس تجارت الماس جهان در بمبئیای هند با اضافه کردن صفحه جدیدی به دفتر خود شروع به تجارت الماس برای تحویل در آینده مشخص شده کرده است.
اولین بورس تجارت الماس در هند آغاز به کار کرد؛ انتظار می‌رود این بورس محدوده قیمت قطعی‌ برای هزاران تاجر الماس هند به وجود آورد.

به نقل از اسپوتنیک، انتظار می‌رود بورس تجارت الماس محدوده قیمت قطعی‌ای برای هزاران تاجر الماس هند به وجود آورد. هند بزرگترین تولیدکننده الماس تراش‌خورده و صیقل داده شده در جهان است و این بخش باعث ایجاد فرصت‌های شغلی برای میلیون‌ها نفر خواهد شد.

بورس آنلاین کالاهای هند با اضافه کردن صفحه جدیدی به دفتر خود شروع به تجارت الماس برای تحویل در آینده مشخص شده کرده است.

سانجیت پراسات، در مراسم آغاز به کار این بورس در بمبئی گفت: بورس کالاهای هند، بازاری عادلانه، و شفاف را در سراسر کشور فراهم آورده است و باعث مشارکت بزرگ بازار در تجارت الماس می‌شود. این بورس باعث به وجود آمدن یک قیمت‌گذاری کارآمد و ایجاد محدوده‌های قیمت دقیقی برای همه مشارکت‌کنندگان در صنعت الماس می‌شود.

سرمایه‌گذاران می‌توانند الماس‌هایی تا یک قیرات را معامله کنند و آن را در موعد مقرر در قرارداد تحویل بگیرند. این باعث می‌شود بازار کاملا جدیدی برای صنعت الماس به وجود بیاید که در آن فروشندگان می‌توانند الماس‌های خود را که کیفیت آنها به تایید رسیده است، به خریداران متفاوتی از سراسر کشور بفروشند.

در ماه مارچ امسال، نخست وزیر هند، نارندرا مودی از تاجران الماس خواست تا بازار خود را فراتر از بازار تراش و سیقل دادن الماس گسترش دهند و حوزه صنعت الماس هند را که در حال حاضر صنعتی ۴۰ میلیارد دلاری است به یک پلت فرم در کلاس جهانی ارتقا دهند. طبق ادعای آمارهای دولت هند، ۱۴ الماس از هر ۱۵ الماسی که در جواهرات سراسر جهان به کار می‌رود در هند تولید شده است.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین