|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۰
کد خبر: ۱۷۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵
کره‌شمالی به تازگی در بیانیه‌ای که از تلویزیون رسمی این کشور پخش شد، انجام ششمین آزمایش هسته‌ای را تایید کرد و آن را موفقیت آمیز خواند.
بنیانگذار پایگاه اینترنتی ویکی‌لیکس اظهار کرد: تهدیدات مستمر آمریکا علیه کره‌شمالی باعث شده که پیونگ‌یانگ برنامه‌های تحقیق و توسعه موشکی خود را افزایش دهد.

 به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری راشاتودی، جولیان آسانژ، بنیانگذار پایگاه اینترنتی ویکی‌لیکس در صفحه توئیتر خود نوشت، تهدیدهای مداوم آمریکا علیه کره‌شمالی این کشور را در مسیر جنگ قرار داده که این امر باعث شده پیونگ‌یانگ تحقیق و توسعه در زمینه موشک را افزایش دهد.

آسانژ خاطرنشان کرد: رویکرد آمریکا در قبال مرزهای چین از طریق جنگ سرد نیابتی کره‌شمالی نیز همین نتیجه را به دنبال خواهد داشت؛ افزایش عظیم پژوهش و توسعه ارتش چین. احمقانه است.

کره‌شمالی به تازگی در بیانیه‌ای که از تلویزیون رسمی این کشور پخش شد، انجام ششمین آزمایش هسته‌ای را تایید کرد و آن را موفقیت آمیز خواند.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، در این بیانیه آمده است: کره شمالی با موفقیت یک بمب هیدروژنی را آزمایش کرده است.

بر اساس اعلام مقامات پیونگ‌یانگ این بمب هیدروژنی قابلیت بارگذاری بر روی موشک‌های جدید بالستیک بین‌ قاره‌ای را دارد.

تلویزیون کره شمالی گفت آزمایش این بمب هیدروژنی به دستور کیم جونگ اون انجام شد و یک "موفقیت کامل" و "گامی معنادار" در جهت تکمیل برنامه تسلیحات هسته‌ای کشور بوده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین