|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۱۷۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر دانش‌آموز نخبه زهرا زرنگاری درجزیره هرمز برگزار شد.
 مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر دانش‌آموز نخبه زهرا زرنگاری درجزیره هرمز برگزار شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر دانش‌آموز فقید زهرا زرنگاری در جزیره هرمز که در حادثه واژگونی اتوبوس صبح جمعه جان باخت با حضور مردم داغدار جزیره هرمز و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در جزیره هرمز برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر زهرا زرنگاری از جان باختگان حادثه واژگونی اتوبوس صبح امروز یکشنبه ۱۲ شهریور ماه با حضور اکرمی، معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان، مرادی، نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت، هاشمی پور، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، اخلاقی پور، مدیرکل امور اجتماعی استانداری هرمزگان، امام جمعه و بخشدار هرمز، سایر مسئولین و اقشار مختلف در هرمز برگزار شد.

دانش آموز فقید زهرا زرنگاری دانش آموز فرزانه ی هرمزی که امروز با حضور مردم و مسئولین استان و شهرستانی، به خاک سپرده شد، خواهر زاده شهید موسی اوجی زاده یکی از ده ها شهید سرافراز هرمز سربلند بود این نازنین دختر، برای تحصیل در پایه پایانی متوسطه دوم آماده می شد.او دارای دو خواهر و یک برادر و خود سومین فرزند خانواده بود.

دانش آموز زهرا زرنگاری عضو تشکیلات سازمان دانش‌آموزی در جزیره هرمز بود که مراسم تشییع و تدفین پیکر این نخبه هرمزگانی از ساعت ۸ صبح از جلوی درمانگاه هرمز به سمت گلزار شهدای هرمز برگزار شد.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین