کد خبر: ۱۷۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز(یکشنبه) بعد از آزمایش هسته ای کره شمالی، درتوییتی کره شمالی را کشوری «گستاخ» خواند که «مایه تهدید و شرمساری چین است».
 دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز(یکشنبه) بعد ازآزمایش هسته ای کره شمالی، درتوییتی کره شمالی را کشوری «گستاخ» خواند که «مایه تهدید و شرمساری چین است».

صبح یکشنبه چند ساعت پس از نمایش یک بمب هیدروژنی با قدرت تخریب بسیار بالا توسط کره شمالی، این کشور انجام ششمین آزمایش هسته ای خود را تایید کرد.


 
کره شمالی بامداد امروز از ساخت یک بمب هیدروژنی با قدرت تخریب بسیار بالا خبر داد و با انتشار تصاویری رهبر این کشور را حین بازدید از این بمب نشان داد.
 
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به این آزمایش اتمی، در تازه ترین توییت خود نوشت: «کره شمالی کشوری گستاخ بوده که مایه شرمساری و تهدید چین که تلاش هایش برای کمک بی نتیجه مانده است، شده است.»
 
ترامپ در ادامه توییت کرد: ' کره شمالی یک آزمایش هسته ای عمده دیگر انجام داده است. این کشور به سخنان و اقدامات خصمانه و خطرناک خود در قبال آمریکا ادامه می دهد.'
 
رئیس جمهور آمریکا در ادامه سلسله توییت های امروز خود در مورد کره شمالی نوشت: 'همانطور که من به کره جنوبی گفتم، آنها متوجه شدند صحبت هایشان با هدف راضی نگاه داشتن کره شمالی کارایی نخواهد داشت، آنها فقط یک چیز را می فهمند.'
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین