|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۳
کد خبر: ۱۷۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
میانگین نرخ ازدواج در کشور به ازای هر هزار نفر 8.6 درصد و در هرمزگان 8.2 درصد در هزار نفر است که در این رابطه این استان رتبه ۱۹ را در کشور دارد.
مدیرکل ثبت‌احوال استان هرمزگان گفت: استان هرمزگان با میانگین سنی 26 سال بعد از سیستان و بلوچستان در رده دوم استان‌های جوان کشور قرار دارد.

 فرزاد افشاری پور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ۵ ماهه امسال واقعه طلاق در هرمزگان 34 درصد کاهش داشته است، افزود: در این مدت 923 واقعه طلاق در استان به ثبت رسیده است. نرخ کشوری طلاق به ازای هر هزار نفر 2.1 درصد و در استان هرمزگان به ازای هر هزار نفر 1.5 دهم درصد است.

وی اظهار کرد: در پنج ماه نخست امسال همچنین 6400 مورد واقعه ازدواج در هرمزگان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نداشته است.

مدیرکل ثبت‌احوال استان هرمزگان خاطرنشان کرد: میانگین نرخ ازدواج در کشور به ازای هر هزار نفر 8.6 درصد و در هرمزگان 8.2  درصد در هزار نفر است که در این رابطه این استان رتبه ۱۹ را در کشور دارد.

افشاری پور اضافه کرد: در این مدت 16 هزار و 813 واقعه ولادت و 2605 واقعه فوت ثبت شده است.

مدیرکل ثبت‌احوال استان هرمزگان گفت: نام‌های فاطمه، زهرا و مریم برای دختران و نام‌های محمد، علی و امیرعلی برای پسران بیشترین انتخاب والدین این استان برای نام‌های نوزادانشان در ۵ ماه امسال بوده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین