کد خبر: ۱۷۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
در بازجویی کارآگاهان و اعتراف فرد بازداشت شده مشخص شد افراد فوت شده برای یافتن عتیقه جات زیرخاکی چند روز را در منزل وی به سر برده و برای این منظور در مجاورت چاه فاضلاب منزل اقدام به حفر چاه می کنند که به یکباره با ریزش چاه فاضلاب روبرو شده اند.
فرمانده انتظامی آبیک گفت: بررسی حادثه فوت سه شهروند در در درون چاه یک منزل مسکونی در آبیک، در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفته است.

 به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ علی چگینی در تشریح این خبر افزود: روز گذشته فردی سراسیمه با یک دستگاه مینی بوس حامل سه جنازه به کلانتری آبیک مراجعه کرد و ماموران بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: براساس اظهارات مرد مراجعه کننده، یکی از اجساد متعلق به برادرش بوده که به علت ریزش دیواره یک چاه هفت متری در آن گرفتار آمده و تلاش 2 فرد دیگر برای نجات وی نیز بی نتیجه بوده و آنان نیز جانشان را از دست می دهند.

فرمانده انتظامی آبیک اضافه کرد: در بازجویی کارآگاهان و اعتراف فرد بازداشت شده مشخص شد افراد فوت شده برای یافتن عتیقه جات زیرخاکی چند روز را در منزل وی به سر برده و برای این منظور در مجاورت چاه فاضلاب منزل اقدام به حفر چاه می کنند که به یکباره با ریزش چاه فاضلاب روبرو شده اند.

سرهنگ چگینی یادآور شد: فرد مورد نظر با کمک همسرش اجساد را از چاه بیرون کشیده و از ترس لو رفتن ماجرای عتیقه جات زیر خاکی موضوع را به پلیس و عوامل امدادی اطلاع نداده و اجساد را نیمه های شب بعد از انتقال به داخل مینی بوس، پس از ساعاتی دور زدن در شهر به کلانتری مراجعه و ماجرا را به پلیس اطلاع می دهند.

وی در پایان افزود: ماموران انتظامی و کارشناسان سایر دستگاه های مرتبط با موضوع، با حضور در محل حادثه در حال بررسی این حادثه هستند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین