|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۱۷۶۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۰
بازیگر شناخته‌شده فیلم «هویت بورن» اعلام کرده است رئیس‌جمهور آمریکا، فیلمسازان را مجبور می‌کرد تا به او نقش دهند!
 بازیگر شناخته‌شده فیلم «هویت بورن» اعلام کرده است رئیس‌جمهور آمریکا، فیلمسازان را مجبور می‌کرد تا به او نقش دهند!

به نقل از پایگاه اینترنتی اکسپرس؛ «دونالد ترامپ» پیش از آنکه به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود، نقش های کوتاهی را در تعدادی از فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی بازی کرده است.

پیش از این تصور می شد، این نقش ها از سوی کارگردان و نویسنده برای ترامپ در نظر گرفته شده اند، این در حالی است که «مت دیمون»، بازیگر شناخته شده فیلم «هویت بورن» گفت رئیس جمهور آمریکا، فیلمسازان را مجبور می کرد تا به او نقش دهند!

ترامپ، فیلمسازان را مجبور می کرد تا در فیلمشان به او نقش دهند!

دیمون در گفتگو با خبرنگار هالیوودریپورتر گفت: این یک معامله بود. اگر فیلمسازی می خواست بخشی از فیلم خود را در یکی از برج های مجلل دونالد ترامپ بسازد مجبور می شد نقشی هرچند کوتاه به او بدهد. «مارتین برست»، کاگردان فیلم صاحب نام بوی خوش زن(Scent of a Woman) مجبور شد نقشی برای وی با حضور بازیگران اصلی درنظر بگیرد.

این بازیگر 46 ساله ادامه داد: «آل پاچینو» در یکی از سکانس های این فیلم به دونالد ترامپ که در حال وارد شدن به لوکیشن بود می گوید «سلام، آقای ترامپ!». در هر فیلمی باید حتما او را با نام واقعی اش خطاب قرار می دادند. گرفتن مجوز برای یک فیلم با بازیگران سرشناس، کار آسانی نبود ولی حضور چند ثانیه ای وی، یک صحنه را کاملا از بین می برد. از سوی دیگر، باید مدت زمان زیادی برای دیکته دیالوگ به وی صرف می شد.

دیمون گفت: به عقیده من عوامل فیلم «تنها در خانه 2» مجبور شدند نزدیک به یک دقیقه از فیلم را به ترامپ اختصاص دهند. چرا که برج نیویورک او، لوکیشن اصلی فیلم بود و آنها چاره ای نداشتند.

این بازیگر هالیوودی در کنار مایکل مور، مستند ساز آمریکایی، از منتقدان رئیس جمهور آمریکا است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین