کد خبر: ۱۷۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
سرپرست واحد فنی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان از آغاز عملیات اجرای ساختمان پاسگاه پلیس راه محور میامی- سبزوار خبر داد.
 سرپرست واحد فنی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان از آغاز عملیات اجرای ساختمان پاسگاه پلیس راه محور میامی- سبزوار خبر داد.

محسن لشکری با اعلام این خبر افزود: با وجود تردد خودروهای سبک و سنگین، ویژگی‌ها و اهمیت محور میامی سبزوار در بین محورهای مواصلاتی استان احداث پاسگاه پلیس راه امری کاملا ضروری بود.

وی با اشاره به آمار تصادفات در محور میامی – سبزوار تصریح کرد: به دلیل یکنواختی و کویری بودن محورهای مواصلاتی استان و راه‌های ارتباطی این منطقه، اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان سمنان با جدیت تمام موضوع احداث پاسگاه پلیس راه را در این محور  پیگیری و خوشبختانه عملیات اجرایی آن از امروز آغاز شد.

سرپرست واحد فنی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان با اشاره به این که سازه این ساختمان از نوع پیش ساخته بوده و برای اولین‌بار در استان اجرا می‌شود، تصریح کرد: این پاسگاه با زیربنایی در حدود 600 متر مربع در زمینی به مساحت 5000 متر مربع در حاشیه کیلومتر 132 محور شاهرود- میامی- سبزوار ، مجاور روستای عباس آباد از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای احداث خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در تلاش هستیم تا پایان سال‌جاری بهره‌برداری از این پاسگاه به منظور خدمات رسانی بهتر به مسافران و کاربران این محور آغاز شود.

به گزارش ایسنا یکی از پرحادثه ترین محورهای ارتباطی در استان است و از این رو به واسطه تعدد سوانح ترافیکی و تصادفات جرحی در آن به جاده مرگ هم اشتهار دارد. همچنین این محور در سفرهای نوروزی امسال نیز بیشترین قربانی را در بین محورهای استان داشت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین