|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۷
کد خبر: ۱۷۶۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
کره شمالی در صورتی که در معرض تجاوز قرار گیرد، پایگاه های نظامی آمریکا را هدف قرار خواهد داد و این سبب می شود که آمریکا از سلاح هسته ای به عنوان اقدامی انتقام جویانه استفاده کند.
یک کارشناس معروف نظامی روس سناریوهای خطرناکی را که در صورت بروز جنگ میان کره شمالی و همسایه جنوبی آن رخ خواهد داد، تشریح کرد.

 به نقل از شبکه روسیاالیوم، «ایگور کورچنکو» کارشناس نظامی معروف روس و سردبیر مجله دفاع ملی روسیه اعلام کرد که در صورت بروز جنگ میان دو کره، سئول پایتخت کره جنوبی به طور کامل ویران خواهد شد و فاجعه انسانی رخ می دهد و خطر وقوع جنگ هسته ای محدود وجود دارد.

وی افزود: جنگ میان کره شمالی و همسایه جنوبی آن به تبعات انسانی وحشتناک می انجامد و سئول شهری که در نزدیکی مرز میان دو کشور وجود دارد ویران می شود و دهها هزار غیرنظامی از دو طرف کشته و اوضاع منطقه به شدت بحرانی می شود.

کورچنکو تاکید کرد: کره شمالی در صورتی که در معرض تجاوز قرار گیرد، پایگاه های نظامی آمریکا را هدف قرار خواهد داد و این سبب می شود که آمریکا از سلاح هسته ای به عنوان اقدامی انتقام جویانه استفاده کند.

این کارشناس نظامی معروف روس اعلام کرد: جنگ هسته ای وحشتناک با همه تبعات وخیم رخ می دهد. نیروهای مسلح دو کشور توان ورود به درگیری گسترده را دارند و این به ویرانی بسیار زیاد منجر می شود و بنابر این همه اینها سبب می شود که طرفین به سلاح و اقدام نظامی روی نیاورند و همه تلاش را برای آرامش اوضاع و کاهش تنش در شبه جزیره کره به کار گیرند.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین