|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۱۷۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹
لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسا قصد دارد از عدم تمدید قرارداد خود برای امضای قرارداد با دی ماریا استفاده کند.
لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسا قصد دارد از عدم تمدید قرارداد خود برای امضای قرارداد با دی ماریا استفاده کند.

2 ماه پیش خبر تمدید قرارداد لیونل مسی و باشگاه بارسلونا منتشر شد اما هنوز این انتقال به طور رسمی امضا نشده و همین موضوع شایعات و اخبار را در مورد آینده افزایش داده است.

طبق ادعای اسپورت، لیونل مسی انتظار دارد بارسا قرارداد خود با دی ماریا را طی هفته جاری امضا کند و علیرغم تمرکز کاتالان ها به خرید کوتینیو، مسی می خواهد تا قبل از روز پنج شنبه انتقال دی ماریا به بارسلونا نهایی شود.

در روزهای اخیر مدیران و سران باشگاه پاری سن ژرمن تاکید داشته اند که تمایلی به فروش دی ماریا به بارسلونا ندارند و قصد ندارد روابط خود را با همتای اسپانیایی خود بهبود بخشند.

شایعاتی منتشر شده که علیرغم تکذیب پاری سن ژرمن، توافقات میان دی ماریا و بارسلونا به طور کامل انجام شده است و این بازیکن به زودی راهی بارسلون خواهد شد تا این انتقال نهایی شود.

به گزارش ورزش 3، بارتومئو، ریاست باشگاه بارسلونا نیز می داند که لیونل مسی از عملکرد هیئت مدیره این تیم در بازار نقل و انتقالات تابستانی راضی نیست و به همین دلیل می خواهد به سرعت مقدمات جذب دی ماریا را فراهم کند.

به نظر می رسد لیونل مسی منتظر است دی ماریا ابتدا قرارداد خود را با تیم جدیدش رسمی کرده و بعد از آن قرارداد خود را با بلوگرانا تمدید کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین