|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۱۷۶۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
رييسي با بيان اينكه با ايجاد صنايع تبديلي و تكميلي مي‌توان فرآيند توليد را كامل و افزايش بهره‌وري را مشاهده كرد، افزود: نسبت به عدم پرداخت وام به واسطه مردم نياز به اقدامات متفاوت است و به دنبال بانك قرض‌الحسنه بدون ربا از سوي آستان قدس رضوي هستيم.
توليت آستان قدس رضوي با بيان اينكه آستان قدس بانك قرض‌الحسنه بدون ربا تاسيس مي‌كند گفت: مردم در عرصه‌هاي مختلف با وجود مشكلات پاي كار آمدند و امروز نوبت مديران است تا گره مشكلات را باز كنند. به گزارش تسنيم، آيت‌الله سيدابراهيم رييسي صبح ديروز در ديدار با نماينده ولي فقيه در خراسان جنوبي و بخشي از مديران و ائمه جمعه استان خراسان جنوبي اظهار داشت: در پرواز با آقاي سيف درباره برنامه‌ريزي در برخي استان‌هاي كشور صحبت كرديم و عنوان شد كه بايد در برخي نقاط كشور مانند خراسان جنوبي توجه ويژه شود. نماينده مردم خراسان جنوبي در مجلس خبرگان رهبري گفت: سرمايه‌گذاري در استان خراسان جنوبي متناسب با اقليم استان بايد باشد و بهره‌وري محصولات استان به دليل عدم بسته‌بندي مناسب نصيب ديگر كشورها مي‌شود.

رييسي با بيان اينكه با ايجاد صنايع تبديلي و تكميلي مي‌توان فرآيند توليد را كامل و افزايش بهره‌وري را مشاهده كرد، افزود: نسبت به عدم پرداخت وام به واسطه مردم نياز به اقدامات متفاوت است و به دنبال بانك قرض‌الحسنه بدون ربا از سوي آستان قدس رضوي هستيم. توليت آستان قدس رضوي گفت: در استان خراسان جنوبي هر كجا موقوفه‌اي داريم كه در زمينه آستان قدس‌رضوي است بايد درآمد آن در همين استان هزينه شود و بايد قهر طبيعت را تبديل به فرصت كنيم چون فقر و محروميت زيبنده اين مردم و نظام اسلامي نيست و بايد همه مدبران به دور از هرگونه جريان سياسي براي حل مشكلات مردم تلاش كنند.

 رييسي افزود: در انتخابات گفتيم بايد سالانه يك ميليون شغل ايجاد شود كه به ما گفتند چگونه اين رقم ايجاد مي‌شود و گفتند اين سخنان پوپوليستي است اما الان گفتند بايد ٩٥٥ هزار شغل ايجاد كنيم. وي بيان كرد: در انتخابات گفتيم بايد به دهك پايين جامعه توجه شود كه دو روز بعد انتخابات گفتند كمك به نيازمندان تحت حمايت را ٥ برابر مي‌كنيم و خوب است كه رقم بخورد. توليت استان قدس رضوي اظهار داشت: نبايد توقع داشت بيگانگان براي ما گره‌گشايي كنند بايد به جوانان اعتماد كنيم.

منبع:اعتماد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین