|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۱۷۶۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۰
21 سال پیش، تیم ملی فوتبال ایران موفق شد در جام ملتهای آسیا، کره جنوبی را با نتیجه 6 بر 2 شکست دهد و به جمع 4 تیم برتر آسیا راه یابد.
 21 سال پیش، تیم ملی فوتبال ایران موفق شد در جام ملتهای آسیا، کره جنوبی را با نتیجه 6 بر 2 شکست دهد و به جمع 4 تیم برتر آسیا راه یابد.

21 سال پیش و در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام ملتهای آسیا - امارات ، تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در ورزشگاه «آل مکتوم» دبی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 6 بر 2 به سود شاگردان محمد مایلی کهن به پایان رسید.

در آن بازی خاطره انگیز برای تیم ملی فوتبال کشورمان، کریم باقری (31)، خداداد عزیزی (52)، علی دایی (89 - پنالتی، 82، 77 و 66) موفق به گلزنی شدند و گ‌لهای کره جنوبی توسط کیم دو هون و شین تائه یونگ ( سرمربی حال حاضر کره جنوبی ) به ترتیب در دقایق 11 و 34 به ثمر رسید.

پس از گذشت 21 سال، خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی گزارشی از آن دیدار منتشر کرد و آن را برای چشم بادامی ها شرم آور خواند.

سرمربی کره جنوبی تلاش می کند تا در ورزشگاه سئول مقابل تیم ملی ایران به پیروزی برسد و خاطره شرم آور سالهای گذشته را جبران کند و در تمامی مصاحبه های اخیرش نیز بیان کرده است، تمام تلاشمان را می کنیم تا از سد ایران بگذریم و به جام جهانی صعود کنیم و باید دید آیا این اتفاق رخ می دهد یا خیر؟

دیدار تیم های ملی کره جنوبی و ایران، پنج شنبه 9 شهریور و از ساعت 16:30 در سئول برگزار می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین