|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۷۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
«علیرضا منصوریان سال‌ها به عنوان بازیکن برای استقلال زحمت کشید و در حال حاضر او بیشتر از هر فرد دیگری نگران این تیم است. ما باید قدر داشته‌های خودمان را تا زمانی که هستند بدانیم و بعد از آن دیگر هیچ فایده‌ای ندارد. باشگاه استقلال باید به فکر حفظ منصوریان باشد و اگر هم می‌خواهند او را برکنار کنند در کمال احترام این کار را انجام دهند.»
 همسر منصور پورحیدری گفت: هیات مدیره استقلال نباید در مورد منصوریان تصمیم عجولانه بگیرد و باید به او فرصت دهند.

فریده شجاعی  در مورد جلسه هیات مدیره استقلال که قرار است عصر امروز برگزار شود تا طی آن وضعیت منصوریان مشخص شود گفت: «برای موفقیت در یک باشگاه همه عوامل باید دست به دست هم دهند. از بازیکن گرفته تا سرمربی و مدیران باشگاه باید بهترین شرایط را رقم بزنند. در مورد شرایط حال حاضر استقلال نمی‌توان یک نفر را مقصر دانست و در واقع باید گفت که همه عوامل در این ناکامی نقش دارند. اما تازه شروع لیگ است و هیات مدیره نباید در مورد سرمربی تیم تصمیم عجولانه بگیرد.»

وی ادامه داد: «استقلال در فصل گذشته هم به همین شکل لیگ را شروع کرد و در نهایت دیدیم که به نایب قهرمانی رسید. به نظر من باید به منصوریان فرصت داد تا او بتواند تیم را جمع کند و به آن سروسامان دهد. استقلال در این فصل تغییرات زیادی در تیمش داشته است و نیاز به زمان دارد تا بتواند به هماهنگی برسد.»

شجاعی در خصوص مذاکرات مسئولین استقلال با گزینه‌های خارجی برای هدایت این تیم بیان کرد: «من مخالف برکناری منصوریان هستم اما اگر هیات مدیره تصمیمش را گرفت و باید سرمربی تیم را برکنار کند باید دنبال یک گزینه درجه یک خارجی باشد که قطعا یک مربی خوب خارجی دستمزد زیادی هم می‌خواهد که تامین هزینه مالی آن مشکلات زیادی برای استقلال فراهم می‌کند. قطعا یک مربی خوب خارجی می‌تواند به تیم کمک کند اما باید فکر پرداخت دستمزد این مربی هم باشیم که در حال حاضر استقلال توان پرداخت مبلغ بالا را ندارد.»

وی افزود: «علیرضا منصوریان سال‌ها به عنوان بازیکن برای استقلال زحمت کشید و در حال حاضر او بیشتر از هر فرد دیگری نگران این تیم است. ما باید قدر داشته‌های خودمان را تا زمانی که هستند بدانیم و بعد از آن دیگر هیچ فایده‌ای ندارد. باشگاه استقلال باید به فکر حفظ منصوریان باشد و اگر هم می‌خواهند او را برکنار کنند در کمال احترام این کار را انجام دهند.»

همسر منصور پورحیدری در مورد بدقولی‌های مسئولین باشگاه به خانواده این مرحوم گفت:«مسئولین استقلال خیلی در قبال خانواده منصورخان کم لطف هستند.بازیکنان جدیدی که در تیم هستند نمی‌دانند منصورخان چه کسی بود و چه کاری برای استقلال انجام داد.مسئولین باشگاه هم نمی‌دانند که منصور عمر و زندگی‌اش را برای استقلال گذاشت. مدیرعامل استقلال اصلا منصورخان را نمی‌شناسد و به همین دلیل جواب خانواده‌اش را نمی‌دهد.در حد نام منصور پورحیدری با خانواد‌ه‌اش رفتار نمی‌کنند و جواب ما را نمی‌دهند. متاسفم برای این افراد که منصور را هنوز نشناختند.»

منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین