|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۱۷۵۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
من برای کسب مدال طلا به این مسابقات آمدم و برای اینکه هیچ حرف و حدیثی را باقی نگذارم، هیچ حریفی را دست کم نگرفتم و خدارا شکر می کنم که توانستم با پیروزی مقابل حریف اسلواکی به مدال طلا برسم.
دارنده مدال طلای جهان و المپیک گفت:هر چه دارم از دعای خیر مردم کشورم است و این مدال را تقدیم آن ها می کنم.

 حسن یزدانی پس از کسب مدال طلای جهان اظهار کرد: برای رسیدن به این مدال خیلی زحمت کشیدم و  محمد طلایی و رسول خادم نیز به من کمک کردند تا صاحب این مدال شوم. از کسب مدال طلا خوشحالم و مدالم را به تمام مردم ایران تقدیم می‌کنم.

وی افزود: هدفم در مسابقات جهانی، نمایش کشتی ایرانی بود و خدارا شکر این اتفاق رخ داد و توانستم مدال طلا را کسب کنم.

یزدانی ادامه داد: من برای کسب مدال طلا به این مسابقات آمدم و برای اینکه هیچ حرف و حدیثی را باقی نگذارم، هیچ حریفی را دست کم نگرفتم و خدارا شکر می کنم که توانستم با پیروزی مقابل حریف اسلواکی به مدال طلا برسم.

دارنده مدال طلای کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: اگر دعای مردم نبود، به طور قطع به مدال طلا نمی رسیدم. خدارا شکر که توانستم دل مردم ایران را شاد کنم چرا که هر چه دارم از دعای خیر مردم است. از پدر و مادرم نیز قدردانی می کنم که در هر شرایطی مرا دعامی کنند.

وی تصریح کرد: 2-3 روز قبل از مسابقات سرماخوردگی شدیدی داشتم و بدنم خیلی ضعیف شده بود به همین دلیل در مبارزه اول و دوم نتوانستم آنطور که دوست داشتم کشتی بگیرم اما در مراحل بعد بدنم راه افتاد و موفق شدم در نهایت به مدال طلا برسم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین