|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۷
کد خبر: ۱۷۵۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
سازمان لیگ با توجه به هم زمانی بازی های هفته پنجم لیگ برتر با یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، جدال قهرمان لیگ با گسترش فولاد را به تعویق انداخت.
 سازمان لیگ با توجه به هم زمانی بازی های هفته پنجم لیگ برتر با یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، جدال قهرمان لیگ با گسترش فولاد را به تعویق انداخت.

با لغو جدال گسترش فولاد با پرسپولیس در روز سوم شهریورماه به دلیل حضور قهرمان لیگ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و رویارویی با الاهلی، در تصمیمی جدید سران سازمان لیگ اعلام کردند این بازی روز شانزدهم شهریورماه انجام خواهد شد. تاریخی عجیب برای آخرین بازی هفته پنجم که قطعا می تواند به چالشی جدید میان باشگاه تهرانی و سازمان لیگ تبدیل شود.

شانزدهم شهریورماه در حالی برای برگزاری این دیدار در نظر گرفته شده است که 48 ساعت قبل از این بازی ملی پوشان پرسپولیس با تیم ملی در آخرین بازی مقدماتی جام جهانی 2018 به مصاف سوریه خواهند رفت. از همین رو با توجه به سفری که قهرمان لیگ به تبریز خواهد داشت برانکو عملا نمی تواند ریکاوری لازم را برای بازیکنان کلیدی خود در نظر داشته باشد.

علاوه بر این پرسپولیس 5 روز بعد از این بازی باید در ابوظبی دیدار برگشت خود با الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی را برگزار کند که برگزاری مصاف با گسترش فولاد آن هم با شرایطی که ملی پوشان پرسپولیس دارند قبل از بازی مرگ و زندگی در رقابت های آسیایی از حالا به دغدغه ای بزرگ برای سران این باشگاه و مربی کروات تبدیل شده است.

به گزارش ورزش 3، با این تفاسیر می توان منتظر اعتراض رسمی پرسپولیس به زمان در نظر گرفته شده برای جدال با گسترش در تبریز بود، چون تاریخی که اعلام شده به هیچ عنوان نمی تواند مورد قبول تنها نماینده باقی مانده فوتبال ایران در رقابت های آسیایی باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین