|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۴
کد خبر: ۱۷۵۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
«استقلال در نیم فصل اول فصل گذشته نتایج خوبی نگرفت و همین مساله باعث شد تا قهرمانی را از دست دهد. اما در این فصل تیم می‌تواند در ادامه لیگ به روند خوبی را درپیش گیرد و به دوران خوبش برگردد.»
کاپیتان سابق استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی است و هواداران انتظار نتیجه گرفتن از این تیم دارند اما هم انها و هم مدیران استقلال باید کمی صبور باشند و به منصوریان فرصت بیشتری بدهند.

محمد نوازی  در مورد شرایط بحرانی استقلال بعد از شکست مقابل پدیده گفت: «استقلال تیم بزرگی است و مردم توقع دارند که همیشه این تیم را در بهترین شرایط ببینند. استقلال روز گذشته مقابل پدیده نتوانست موفق شود و همین مساله هم باعث شد تا هواداران علیه سرمربی تیم شعار دهند. هواداران استقلال مثل مردم ایران احساسی هستند و با همین نتایج علیه کادر فنی شعار دادند.»

وی ادامه داد: «من به نوبه خودم بابت باخت روز گذشته استقلال از هواداران عذرخواهی می‌کنم اما از همه خواهش می‌کنم که کمی صبر کنند. دیروز استقلال خوب نبود اما فوتبال همین است و باید به کادر فنی فرصت داد. استقلال در این فصل بازیکنان خوبی در اختیار دارد و نیاز به زمان دارند تا با یکدیگر هماهنگ شوند.»

نوازی در رابطه با ترس هواداران از تکرار تاریج در استقلال و اینکه نتایج بد استقلال در نیم فصل اول باهث شود که مثل لیگ شانزدهم آبی‌ها در رسیدن به قهرمانی ناکام شوند گفت: «استقلال در نیم فصل اول فصل گذشته نتایج خوبی نگرفت و همین مساله باعث شد تا قهرمانی را از دست دهد. اما در این فصل تیم می‌تواند در ادامه لیگ به روند خوبی را درپیش گیرد و به دوران خوبش برگردد.»

وی در خصوص عصبانیت بازیکنان استقلال درون زمین گفت: «تیم وفتی نتیجه نگیرد روی اعصاب بازیکن هم تاثیر می‌گذارد. استقلال در 5 بازی گذشته نتایج خوبی کسب نکرد و همه بازیکنان خودشان را در این مساله مسئول می‌دانند. به عنوان مثال مهدی رحمتی به عنوان کاپیتان تیم در بازی روز گذشته عصبانی بود چون هم کاپیتان تیم است و هم وظیفه مهم دروازه بانی بر عهده‌اش است و همه نگاه ها به سمت او معطوف است و او هم از باخت‌ها استقلال عصبانی می‌شود. اما با چند برد استقلال از شرایط کنونی خارج می‌شود.»

کاپیتان سابق استقلال در مورد صحبت‌های پیرامون باشگاه مبنی بر برکناری علیرضا منصوریان بیان کرد: «منصوریان سرد وگرم استقلال را چشیده است و سال‌ها به عنوان بازیکن و الان هم به عنوان مربی در این تیم کار کرد. هوادار حق دارد که از نتیجه کسب شده ناراحت باشد اما این مساله را هم باید توجه کرد که منصوریان نیاز به زمان دارد تا بتواند این تیم را هماهنگ کند. متاسفانه یک عده از پیشکسوتان مصاحبه‌هایی می‌کنند که به نفع خودشان است و در این برهه زمانی همه باید دست به دست هم دهند تا تیم از بحران خارج شود و نباید با صحبت‌های بی‌فایده تیم را به حاشیه برد.»

منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین