|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۱۷۵۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
همانطور که شرکت فرودگاه‌های کشور در اطلاعیه رسمی به مسافران خبر داده با توجه به بروزرسانی برخی سیستم‌های ناوبری هوایی احتمال آن وجود دارد که تعدادی از پروازهای امروز با تاخیر انجام شوند.
مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی با بیان این که به دلیل بروز رسانی برخی سیستم‌های ناوبری و کمک ناوبری مدیریت آسمان کشور احتمال تاخیر در بعضی از پروازهای امروز وجود خواهد داشت، اعلام کرد: خبر توقف همه پروازها صحت ندارد.

رضا جعفرزاده  با بیان این مطلب اظهار کرد: همانطور که شرکت فرودگاه‌های کشور در اطلاعیه رسمی به مسافران خبر داده با توجه به بروزرسانی برخی سیستم‌های ناوبری هوایی احتمال آن وجود دارد که تعدادی از پروازهای امروز با تاخیر انجام شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان لغو پروازها یا توقف آنها وجود خواهد داشت نیز گفت: این خبر صحت نداشته و تصمیم مبنی بر توقف پروازها گرفته نشده است. آنچه قطعی است صرف تاخیر در برخی از پروازهاست که مراتب اطلاع رسانی آن به کلیه مسافران پروازهای امروز صورت گرفته است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی درباره‌ زمان احتمالی پایان یافتن این بروزرسانی در سیستم مدیریت آسمان کشور نیز بیان کرد: اقدامات لازم در زمینه بروزرسانی انجام می‌شود و به محض پایان یافتن این عملیات اطلاع رسانی دقیق به مردم صورت خواهد گرفت.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین