|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۱۷۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
4000 شعبه با 91 هزار نیرو در این مدت فعال بودند که در پی آن 3000 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای شهر ثبت‌نام کردند که شاهد افزایش 53 درصدی در این حوزه بودیم.
فرماندار تهران در مراسم تحلیف پنجمین دوره شورای شهر پایتخت گزارشی از عملکرد شورای چهارم ارائه کرد.

عیسی فرهادی در این مراسم با بیان اینکه امروز عزیزان زیادی در جمع ما حضور دارند ، گفت: فرمانداران ری، تجریش و سردار رحیمی فرمانده تهران و همچنین احمدی نماینده وزیر کشور و هاشمی استاندار در این مسیر حضور دارند که از آنها تقدیر می‌کنیم.

وی ضمن ارائه گزارشی از روند انتخابات شورای شهر گفت: 4000 شعبه با 91 هزار نیرو در این مدت فعال بودند که در پی آن 3000 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای شهر ثبت‌نام کردند که شاهد افزایش 53 درصدی در این حوزه بودیم.

فرماندار تهران با بیان اینکه 3 میلیون و 700 هزار رای به صندوق ریخته شد که رشد 33.8 درصدی داشته است، گفت: در هر دقیقه 240 هزار رای به صندوق‌ها ریخته شد.

فرهادی در ادامه در تشریح عملکرد اعضای شورای چهارم با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های شورای چهارم این بود که سلایق سیاسی متعددی در شورا بودند، اما این سلایق متفاوت تاثیری بر مصوبات نداشت، گفت: در دوره چهارم 675 مصوبه به تصویب رسید که از این میان تعداد 132 مصوبه توسط فرمانداری برگشت داده شد.

وی با بیان اینکه از 132 مصوبه برگردانده شده 94 مصوبه را شورای شهر با الحاق به نظر فرمانداری اصلاح کرد، گفت: 38 مصوبه به هیات حل اختلاف ارجاع داده شد که در این میان نظر فرمانداری در 19 مصوبه تایید شد.

فرماندار تهران افزود: از کمبود فضا عذرخواهی می‌کنم اما طبق قانون باید جلسه رسمی شورا در محل شورای شهر تهران برگزار شود و مجبور به برگزاری این مراسم در صحن شدیم که از کمبود فضا عذرخواهی می‌کنم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین