|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۹
کد خبر: ۱۷۵۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
ایشان فرمودند باید با تمام وجود به جملاتی که تکرار می‌کنیم بیندیشیم و در هنگام ادای سوگند نیز جملات را به گونه‌ای می‌خواندند که احساس می‌شد بر روی جمله جمله مراسم تحلیف تفکر می‌کنم.
رییس سنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با تاکید بر رعایت و حفظ امانت، رعایت قانون، عدالت و انصاف و رعایت صرف و صلاح و پیشرفت امور شهرو شهرداری گفت: باید این چهار مفهوم موجود در سوگندنامه را مورد توجه جدی قرار دهیم و در طول دوره این مفاهیم را محقق کنیم.

 مرتضی الویری رییس سنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در صحبت‌هایی پیش از ادای سوگند آیین تحلیف اعضای شورا گفت: خاطره‌ای دارم از حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که در مجلس دوره سوم ایشان برای مراسم تحلیف تشریف آورده بودند. قبل از این مراسم صحبت‌های مفصلی کردند و فرمودند که در مراسم تحلیف و سوگند تنها ادای همین چند جمله نیست.

وی افزود: ایشان فرمودند باید با تمام وجود به جملاتی که تکرار می‌کنیم بیندیشیم و در هنگام ادای سوگند نیز جملات را به گونه‌ای می‌خواندند که احساس می‌شد بر روی جمله جمله مراسم تحلیف تفکر می‌کنم.

رییس سنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به چهار مفهوم اساسی در متن سوگندنامه آیین‌نامه تحلیف اشاره کرد و افزود: ما به این چهار مورد که رعایت و حفظ امانت، رعایت قانون، عدالت و انصاف و رعایت صرف و صلاح و پیشرفت امور شهر و شهرداری متعهد می‌شویم. امیدوارم این چهار مورد را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

الویری خاطرنشان کرد: تا پیش از آغاز به کار قانونی شورای اسلامی شهر تهران در دوره پنجم و تا به امروز  بیش از 30 جلسه و ده‌ها جلسه کمیسیون برای پیگیری کارهایی که باید انجام می‌شد برگزار کردیم لذا کارها شسته و رفته شده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین