|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۱۷۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
دشمن با انواع توطئه ها به زندگی ما وارد شده و درک نکردن این وضعیت تنها نفهمیدن وظیفه طلبگی نیست بلکه آرام ماندن پایگاه امام زمان (عج) است در حالی که دشمن با انواع حیله ها در صدد براندازی ما است.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: عده ای به دنبال براندازی جریان روحانیت هستند تا از این مسیر به اهداف خود برسند.

 آیت الله  سید احمد علم الهدی  صبح سه شنبه در جمع اساتید حوزه های علمیه خراسان در مشهد اظهار کرد: دشمن ما دنیای کفر و الحاد است که هدفش شکست نظام ما نیست بلکه براندازی و محو پیغمبر(ص) است.

وی افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب بنده را به امامت جمعه مشهد معرفی کردند،  فرمودند حوزه و دانشگاه را به انقلاب نزدیک کنید.

امام جمعه مشهد گفت: معنای انقلابی بودن حوزه یعنی حوزه آرامش نداشته باشد و بجوشد و طلبه ما دغدغه نظام و دین را داشته باشد.

علم الهدی تصریح کرد: دشمن با انواع توطئه ها به زندگی ما وارد شده و درک نکردن این وضعیت تنها نفهمیدن وظیفه طلبگی نیست بلکه آرام ماندن پایگاه امام زمان (عج) است در حالی که دشمن با انواع حیله ها در صدد براندازی ما است.

وی گفت: امروز برخی جریانات داخلی به دنبال آخوند ستیزی و براندازی آخوند هستند چون فهمیده اند با وجود اینها قدرت برای آنها نهادینه نمی شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: بحث ما در رأس قدرت بودن روحانیت نیست، این است که اگر قدرت روحانیت کم شد سفره دین که سفره امام زمان(عج) است جمع می شود.

علم الهدی تاکید کرد: حوزه انقلابی حوزه ای است که با هر شرایطی بجوشد و در خط مبارزه با همه انحرافات در مسیر دین حرکت کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: این انقلاب ریزش زیاد داشته است اما مقابل این ریزش ها رویش می خواهد که شما باید رویش را ایجاد کنید. شهید حججی نمادی از رویش های امروز انقلاب است که شما رویاننده آن هستید، توجه نکردن به این رویش ها سبب عقب افتادن و شکست دین می شود.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین