|
|
امروز: يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۱۷۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
میزان تخفیف تا ۴۰درصد و در ۵هزار بارکد کالا است . ضمن اینکه امسال به رعایت شئونات اسلامی در تصاویر لوازم التحریر توجه شده است و ۱۰۰درصد تولیدات ایرانی عرضه خواهد شد .
مدیر فروشگاه‌های شهروند گفت: از اول مهرماه تعداد فروشگاه‌های شهروند به عدد ۴۰ می‌رسد.

 اکبر عربی در نشست خبری فروش فوق العاده مدارس با عنوان لبخند مهر گفت: همزمان با آغاز مهر ماه ما افتتاح دو فروشگاه را داریم که با احتساب آنها تعداد فروشگاه ها به عدد ۴۰ می رسد.

مدیر فروشگاه های شهروند گفت: این ۲ فروشگاه در تهرانپارس و بلوار ارتش همزمان با روز اول مهر ماه افتتاح خواهند شد.

وی ادامه داد: البته تا پایان سال شش فروشگاه دیگر نیز به فروشگاه های شهروند اضافه خواهد شد.

اکبر علوی گفت: امسال اقلام بیشتری در قالب فروش فوق العاده عرضه خواهد شد .

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند با اشاره به میزان تخفیف این دوره از فروش فوق العاده تصریح کرد: میزان تخفیف تا ۴۰درصد و در ۵هزار بارکد کالا است . ضمن اینکه امسال به رعایت شئونات اسلامی در تصاویر لوازم التحریر توجه شده است و ۱۰۰درصد تولیدات ایرانی عرضه خواهد شد .

وی با بیان اینکه همزمان با بازگشایی مدارس دو فروشگاه شهروند تهرانپارس و بلوار ارتش در اول مهرماه به بهره برداری خواهند رسید، اضافه کرد: با افتتاح این دو فروشگاه ، تعداد فروشگاه های شهروند به ۴۰ فروشگاه خواهدرسید .همچنین تا پایان سال تحصیلی ۶ فروشگاه دیگر نیز به مجموعه فروشگاه های شهروند افزوده خواهد شد .

علوی با بیان اینکه فروش فوق العاده بازگشایی مدارس از ۲ شهریور لغایت ۱۰مهرماه خواهد بود، یادآورشد: دراین دوره تامین کننده نیازها و مواد غذایی شهروندان به بهترین نحو ممکن صورت می گیرد.

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند با اشاره به اینکه چندی پیش از سوی وزارت بازرگانی از شرکت شهروند تقدیر به عمل آمد، خاطرنشان کرد: شهروند در راستای اهداف دولت عمل کرده است و سعی ما براین است که کالاهای ایرانی را عرضه کنیم مگر اینکه کالایی در داخل کشور تولید نشود .

وی با اشاره به عرضه گوشت قرمز و دریافت مقام  اول عرضه این گوشت تصریح کرد: با توجه به حضور دام پزشکان مقام اول را در عرضه گوشت قرمز کسب کردیم و به عنوان خدمتگزار دربخش تولید مورد تقدیر مقامات وزارت بازرگانی قرار گرفتیم . همچنین در برخی از بارکدها گوشت را ارزانتر ارایه می کنیم چرا که باید یکسان سازی قیمت گوشت رادر شهر تهران داشته باشیم. در خصوص تنظیم بازار نیز در نهایت ، با نرخ مصوب دولت عمل خواهیم کرد .

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین