|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۱۷۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
: هرکسی که در کنار بنده نقش ایفا کند و اهدافی که تعیین شده را اجرا کند، حتما همکار خوبِ من خواهد بود. همکاران سابق با سابقه‌های زیادی که در این سازمان حضور دارند را یک ظرفیت می‌دانم. حتما از ترکیب نیروها استفاده می‌کنیم تا دوره‌ی تحولگرایی را در این سازمان رقم بزنیم.
معاون جدید رییس‌جمهور درباره‌ی انتقال مدیران کیش به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: همه‌ آن‌هایی که از سوابق بنده اطلاع دارند، می‌دانند که من هیچ تیمی ندارم و تیم‌گرا هم نیستم.

علی‌اصغر مونسان در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این‌که آیا در چارت این سازمان در دور جدید قرار است از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش استفاده شود و یا با همین بدنه‌ی مدیریتی و کارشناسی برنامه‌های ضربتی که اشاره کردید ادامه خواهد یافت؟ اظهار کرد: هرکسی که در کنار بنده نقش ایفا کند و اهدافی که تعیین شده را اجرا کند، حتما همکار خوبِ من خواهد بود. همکاران سابق با سابقه‌های زیادی که در این سازمان حضور دارند را یک ظرفیت می‌دانم. حتما از ترکیب نیروها استفاده می‌کنیم تا دوره‌ی تحولگرایی را در این سازمان رقم بزنیم.

او که در حاشیه مراسم معارفه‌اش به عنوان رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، به اهمیت این سازمان در اشتغالزایی و درآمدزایی اشاره کرد و افزود: باید بتوان سه حوزه‌ی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را در این سازمان هم‌افزا کنیم و در کنار هم قرار دهیم و گردشگری را هم‌پای میراث فرهنگی و صنایع دستی رشد دهیم. اعتقاد دارم بخش گردشگری می‌تواند در بسیاری  از شهرهای کوچک و استان‌ها موجب خیر و برکت شود و درآمدازیی و اشتغالزایی داشته باشد. ما امیدواریم این سازمان نقش جدی در تولید ناخالص ملی کشور ایفا کند.

معاون رییس جمهور همچنین درباره برنامه‌هایش برای رفع چالش هماهنگی فراسازمانی گفت: گردشگری فرابخشی است و یکی از پایه‌های مهم آن حمل و نقل است، امید دارم در تعامل با سایر دستگاه‌ها و ارتباط خوبی که با سایر دستگاه‌ها و وزرای قدیم و جدید دارم و با حمایتی که رییس‌جمهور و  دکتر جهانگیری خواهند داشت، این تعامل  بین دستگاهی برقرار شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین