|
|
امروز: شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۸
کد خبر: ۱۷۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
از روز اول با بدعهدی آمریکا در اجرای برجام مواجه بودیم و ناگزیر بودیم در هر مرحله با تلاش کار را دنبال کنیم و در این دوره هم به این تلاش ادامه می‌دهیم تمام تلاش ما این بوده وزارت خارجه باری بر معیشت مردم نباشد و باری از دوش مردم بردارد.
 وزیر خارجه گفت: از روز اول با بدعهدی آمریکا در اجرای برجام مواجه بودیم و ناگزیر بودیم در هر مرحله با تلاش کار را دنبال کنیم و در این دوره هم به این تلاش ادامه می‌دهیم تمام تلاش ما این بوده وزارت خارجه باری بر معیشت مردم نباشد و باری از دوش مردم بردارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «تدبیر و امید»؛ محمدجواد ظریف در حاشیه اولین جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره مهم‌ترین اولویت‌های ویزرات خارجه گفت: اول باید از مجلس و نمایندگان برای بررسی خوب هیات دولت تشکر کنم که با دقت و توجه موارد را پیگیری کردند و شاهد بودیم دولت با رای بالا مورد تایید مجلس قرار گرفت. امیدواریم اهداف دولت را بتوانیم انجام دهیم.

او افزود: دو اولویت مهم ما در این دوره روابط با همسایگان و کمک به تحقق و اجرای اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

ظریف تاکید کرد: البته بحث اقتصادی همیشه اولویت ما بوده اما در این دوره با توجه بیشتر و افزودن ساختارهایی اجرایی می‌شود.

او گفت: از روز اول با بدعهدی آمریکا در اجرای برجام مواجه بودیم و ناگزیر بودیم در هر مرحله با تلاش کار را دنبال کنیم و در این دوره هم به این تلاش ادامه می‌دهیم تمام تلاش ما این بوده وزارت خارجه باری بر معیشت مردم نباشد و باری از دوش مردم بردارد و کمک به پیشرفت کشور و اقتصاد مقاومتی کند امیدوارم این دوره بهتر بتوانیم این کار را انجام دهیم.

همچنین محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه گفت: دستورالعمل ١٦ بندی شورای عالی امنیت ملی برای مقابله با بدعهدی امریکا برای اجرا به وزارت خارجه ابلاغ شده است.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشور همچنین خاطرنشان کرد: تغییر ساختار وزارت خارجه دیروز به امضا رسید که بر این اساس معاونت اقتصادی به معاونت‌های این وزارتخانه افزوده می‌شود، البته به‌طور کلی تعداد معاونت‌ها کاهش می‌یابد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین