|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۴
کد خبر: ۱۷۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
ما برای کادرسازی آینده تلاش نکرده‌ایم و برخی می‌گویند تنها کسانی‌که تجربه دارند باید به رده‌های بالای مدیریتی ورود کنند. البته آقای روحانی در رای معرفی کابینه قول دادند که در معاونت‌ها از جوانان استفاده شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پس از معرفی جهرمی به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات در فضای فضای مجازی و در داخل مجلس موضوعاتی علیه وی مطرح شد. دفاعیات جهرمی برای حاضران در صحن و شنودگان جذاب بود و این وزیر پیشنهادی جوان دفاع خوبی از خود ارائه کرد.

سید ناصر موسوی لارگانی، درباره دفاعیات محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: به نظر من آقای جهرمی صحبت‌هایی که داشت بر اساس استدلال‌هایی بود که بتواند پاسخ اتهاماتی که به وی نسبت داده شده بود، پاسخ دهد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس افزود: پس از معرفی جهرمی به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات در فضای فضای مجازی و در داخل مجلس موضوعاتی علیه ایشان مطرح شد. روز در جریان بررسی صلاحیت جهرمی در مجلس هم مخالفان و موافقان وی هم نظرات خود را بیان کردند. دفاعیات وزیر پیشنهادی ارتباطات برای حاضران در صحن و شنودگان جذاب بود و این وزیر پیشنهادی جوان دفاع خوبی از خود ارائه کرد.

وی ادامه داد: امیدوارم با توجه به اعتمادی که رئیس‌جمهوری به این وزیر جوان داشته است، نمایندگان هم به او اعتماد کنند و رای مثبت بدهند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر لزوم جوان‌گرایی در رده‌های بالا دولت گفت: تقریبا در همه دولت‌های قبلی به جز دولت‌های اول انقلاب، دیگر شاهد استفاده از نسل جوان نبودیم. ما برای کادرسازی آینده تلاش نکرده‌ایم و برخی می‌گویند تنها کسانی‌که تجربه دارند باید به رده‌های بالای مدیریتی ورود کنند. البته آقای روحانی در رای معرفی کابینه قول دادند که در معاونت‌ها از جوانان استفاده شود.

موسوی لارگانی درباره معرفی کرباسیان و شریعتمداری به عنوان وزرای پیشنهادی اقتصاد و صنعت و ادعای دولت مبنی بر تغییر تیم اقتصادی اظهار کرد: تیم اقتصادی دولت شامل وزارت اقتصاد، صنعت، جهاد کشاورزی، نفت، نیرو می‌شود. به نظر بنده اگر این تیم نسبت به دولت قبلی قوی‌تر نباشد در حد و اندازه دولت یازدهم است و امیدواریم با ارتباطاتی که برخی از وزرا دارند، بتوانند ارتباط خوبی در تیم اقتصادی دولت برقرار می‌کنند.

نماینده مردم فلاورجان خاطرنشان کرد: امیدواریم تیم اقتصادی دولت بتواند مشکلات اقتصادی به‌ویژه رکود حاکم بر کشور را برطرف کند. من خیلی امیدورام که این حرکت انجام شود.

منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین