|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۱۷۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
علی‌طیب نیا گفت: دولت یازدهم توانست با اتخاذ تدابیر مناسب رونق، ثبات و آرامش را به کشور بازگرداند.
 علی‌طیب نیا گفت: دولت یازدهم توانست با اتخاذ تدابیر مناسب رونق، ثبات و آرامش را به کشور بازگرداند.

در متن پیام علی طیب نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی دولت یازدهم آمده است:

چهار سال پیش در چنین روزهایی، دولت تدبیر و امید در شرایطی آغاز به کار کرد که بحرانی بزرگ اقتصاد کشور را فراگرفته بود و ثبات و آرامش از عرصه اقتصادی و نیز سیاسی،‌ اجتماعی و فرهنگی ایران رخت بربسته بود. خوشبختانه، دولت یازدهم توانست با اتخاذ تدابیر مناسب رونق، ثبات و آرامش را به کشور بازگرداند.

اینک پس از چهار سال تلاش و مجاهده دشوار، و با پیشبرد مجموعه‌ای از سیاست‌های انضباطی در حوزه اقتصاد کلان و انجام اصلاحات ساختاری – نهادی در چارچوب سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، کشورمان دارای اقتصادی مقاوم‌تر، برخوردار از ثبات و آرامش و مهیا برای حرکت شتابان در مسیر دشوار پیشرفت اقتصادی و بهبود رفاه مردم عزیز ایران است.

در این موفقیت بزرگ، که دولت یازدهم با اتکاء به اعتماد مردم، همراهی ارکان مختلف نظام جمهوری اسلامی و بویژه پشتیبانی و حمایت مقام معظم رهبری به دست آورده است، یکایک مدیران، کارشناسان و کارکنان خانواده بزرگ وزارت امور اقتصادی و دارایی در سراسر کشور سهم مهمی داشته‌اند.

وظیفه خود می‌دانم در واپسین روزهای دوران خدمتگزاری دولت یازدهم، از فرد فرد شما عزیزان که با کوشش شبانه‌روزی و ستودنی، زمینه‌ساز رهایی اقتصاد ایران از شرایطی آشفته و بحرانی و قرار گرفتن کشور در جاده پیشرفت و آبادانی بودید تشکر و قدردانی کنم و از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما در تداوم خدمت به مردم شریف ایران را مسئلت نمایم. به طور طبیعی در مسیر خدمت ممکن است کوتاهی و یا کدورتی از ناحیه اینجانب متوجه شما عزیزان شده باشد که در این جا حلالیت طلبیده و امیدوارم خداوند از همه ما راضی بوده و عاقبت بخیری را نصیبمان کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین