|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۷۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
شرکت کنندگان در این گشت ضمن انجام بازی های دهه شصت در خانه فراغت دبیرالملک و دیدن خاطرات تصویری این دوران از بافت تاریخی تهران قدیم نیز بازدید خواهند داشت.
 مدیرکل میراث فرهنگی گفت: خاطرات دهه شصت بخشی از هویت فرهنگی و اجتماعی کودکان و نوجوانان اوایل انقلاب اسلامی است که می تواند به عنوان یک دوره زمانی با رویدادهای منحصر به فرد ماندگار شود.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی تهران، رجبعلی خسروآبادی گفت: به همین منظور اولین گشت تهرانگردی ویژه بچه های دهه شصت که حالا جامعه جوان کشور را شکل داده اند برگزار می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی تهران ادامه داد : شرکت کنندگان در این گشت  ضمن انجام بازی های دهه شصت در خانه فراغت دبیرالملک  و دیدن خاطرات تصویری این دوران از بافت تاریخی تهران قدیم نیز بازدید خواهند داشت.

وی در پایان فزود:  تهرانگردی نوستالژیک با مشارکت معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۶ و مدیریت گردشگری منطقه ۱۲  تا پایان تابستان به عنوان خاطره ای از آخرین ماه تعطیلات مدارس برگزار خواهد شد و علاقه مندان میتواند با مراجعه به سایت اداره کل به نشانی Tehran.ichto.ir اطلاعات بیشتری کسب کنند.

 اولین تهرانگردی نوستالژیک در روز پنج شنبه ۲۶ مردادماه از ساعت ۱۴ الی ۱۸ در محدوده امامزاده یحیی برگزار می شود.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین