|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۱۷۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
سردار محمد پاکپور هم اظهار کرد: پیام جوانان ما به تکفیری‌ها و داعشی‌ها، نگاه پرمعنا و سینه ستپبر شهید محسن حججی بود.
  رئیس مجلس، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، جانشین فرمانده کل سپاه، فرمانده نیروی زمینی سپاه و معاون راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید حججی در جمع خبرنگاران از پایان کار داعش و کار بزرگ شهید حججی گفتند.

در ادامه اظهارات مقامات نظامی و رئیس مجلس را به نقل از تسنیم و ایلنا می خوانید؛

شهید حججی وزانت ملت ایران را در جهان بیشتر کرد

علی لاریجانی با اشاره به علت حضور خود در این مراسم، اظهار داشت: این شهید موجب افتخار و سرافرازی کل ملت ایران شد. او و همرزمانش باعث شدند ملت ایران به درستی معرفی شود.

وی افزود: نقشی که شهید حججی و همرزمانش برای ایران دارند از نظر مادی قابل محاسبه نیست. معمولاً در مسائل عادی کشور ممکن است این دیده نشود، ولی شهید حجتی وزانت ملت ایران و ایران را بالا برد. ما همه باید قدردان حضور این عزیزان باشیم که استواری، امنیت، پایداری و عزت ملت ایران را تضمین می‌کنند.

داعش در پایان راه است

محسن رضایی و در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اقدامات داعش، اظهار داشت: داعش در پایان راه است و برای اینکه نشان دهد هنوز جان دارد، دست به چنین اقدامات جنایت‌کارانه‌ای می‌زند، کار تبلیغاتی انجام می‌دهد تا بگوید من زنده هستم. جشن بزرگی که ملت عراق در آزادسازی موصل و مردم سوریه در آزادسازی حلب از خود نشان دادند، بیان‌گر فروپاشی کامل داعش است و این گروه هیچ‌گاه به قدرت اولیه خود بر نخواهد گشت.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظرتان در رابطه با آینده منطقه چیست؟ اظهار داشت: این تحولات موجب عقب‌نشینی آمریکا از منطقه خواهد شد.

پاسخ ایران به شهادت حججی پاک کردن همه مناطق از لوث داعش است

سرلشکر مصطفی ایزدی درباره اقدام جمهوری اسلامی ایران در قبال شهادت جمعی از مدافعان حرم، گفت: جمهوری اسلامی ایران در همه صحنه‌های مقابله با داعش خوشبختانه پیش می‌رود و مهمترین مسئله این است که در این صحنه‌ها ابتکار عمل را داشته باشد و با ابتکار عمل عواملی که واقعا دست پروده استکبارجهانی مانند آمریکا و اسرائیل هستند، منطقه را از لوث اینها پاک کند.

سرلشکر ایزدی درباره تصویب طرح مقابله با اقدامات آمریکا در مجلس نیز گفت: رای دادن تمام نمایندگان به این طرح، نماد اراده ملی امت اسلام است تا مسیری که انتخاب کرده با صلابت به پیش ببریم.

درگیری‌ها منطقه را از کارون و کرخه به شرق مدیترانه کشانده‌ایم

سردار حسین سلامی هم با بیان اینکه بعد از جنگ، ما در دهه اخیر ما تحت جنگ گسترده اقتصادی قرار داشتیم و در موقعیت سختی قرار گرفتیم، گفت: تصور جهان این بود که ما زیر این فشار تسلیم خواهیم شد. هدفشان این بود که از کشور ما جزیره‌ای بسازند که با هیچ کشوری در ارتباط نباشد و حتی در داخل نیز سعی کردند که میان سپاه با مردم و رهبری با مردم، فاصله بیاندازند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سیاست همیشگی آمریکا این بود که قدرت نظامی خود را بزرگ جلوه دهد، تاکید کرد: آنچه که اتفاق افتاده است، به یُمن حضور رهبری مقتدر است که شکوه امامت را در برابر هیمنه استکبار جهانی از خود نشان داده است.

وی با بیان اینکه ما دیگر انزوا پذیر نیستیم چرا که آینده تحولات منطقه با ایران گره خورده است، خاطر نشان کرد: امروز ایران است که در تحولات منطقه، تاثیرگذار است و این اعتبار ایران است که در جهان ارتقاء یافته است.

جانشین فرمانده کل سپاه تایک دکرد: ما در متن درگیری‌های منطقه قرار داریم اما این درگیری‌ها را از کرخه و کارون به شرق مدیترانه کشانده‌ایم.

از طرف بچه‌های بسیجی و سپاهی تحت فشار هستیم

سردار محمد پاکپور هم اظهار کرد: پیام جوانان ما به تکفیری‌ها و داعشی‌ها، نگاه پرمعنا و سینه ستپبر شهید محسن حججی بود.

او خاطرنشان کرد: قطعا پاسخ این جنایت را خواهیم داد و مردم خواهند دید که جوانان ما در یگان‌های سپاه آماده هستند. الان از طرف بچه‌های بسیجی و سپاهی تحت فشار هستیم، چرا که همه جهت اعزام برای گرفتن انتقام خون شهدای مدافع حرم اعلام آمادگی کرده‌اند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: قطعا باید برنامه ریزی شود تا ان‌شاءالله انتقام شهدای مدافع حرم را بگیریم. وظیفه ما این است که برای تجلیل از خون شهدا و راه آنها و تبلیغ تفکر ایثار و شهادت در جلسات مختلف یاد آنها را گرامی بداریم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین