|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۱۷۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
«به همه بزرگان پرسپولیس احترام می‌گذارم و می‌دانم آنها هم رفتار سخیف مهرداد میناوند را محکوم می‌کنند. استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها الگوی جامعه هستند و آنهایی که در این راه ادب را رعایت می‌کنند همواره محبوب اکثریت جامعه خواهند بود.»
 پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مهرداد میناوند برای آنکه ثابت کند وجود دارد به حرف‌های پوچ و بیهوده روی آورده است اما او باید بداند انسان با این حرف ‌‌ها بزرگ نمی‌شود.

 توهین‌هایی که مهرداد میناوند در برنامه تلویزیونی به سرمربی استقلال و دروازه‌بان باسابقه این تیم داشت با واکنش‌های مختلفی روبه‌رو شد. در همین رابطه مهدی پاشازاده ملی‌پوش سابق باشگاه استقلال گفت: «واقعا متعجب شدم وقتی دیدم همبازی سابق من در تیم ملی چنین حرف‌هایی را در یک برنامه تلویزیونی زده است. کسی که در اروپا زندگی کرده نباید همچون افرادی حرف بزند.»

او ادامه داد: «تصمیم داشتم به میناوند زنگ بزنم و به او بگویم ادب مرد به از دولت اوست. شاید او قصد داشته تا با این حرف‌ها دوباره مطرح شود ولی با حرف زدن است که انسان شخصیت خودش رو نشان می‌دهد و کسی که ارزشی برای حرف‌های خودش هم قائل نیست اگر حرف نزند هم به خودش و هم به جامعه کمک کرده است. ای کاش میناوند می‌فهمید که حرف‌های بی‌ارزش و خالی از فهم هیچ کمکی به او نمی‌کند. مردم به خوبی تشخیص می‌دهند که گوینده هر مطلبی چه شخصیتی دارد.»

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه صحبت‌های خود اظهارداشت: «میناوند می‌توانست با سکوت خود ارزش بیشتری بین هواداران پرسپولیس پیدا کند. او با حرف‌هایی که زده رابطه خوب بازیکنان قدیمی را هم زیر سوال برد. مودب بودن که به استقلال و پرسپولیسی بودن نیست. مگر ما الان استقلالی‌هایی نداریم که پرسپولیسی‌ها دوست‌شان دارند و بالعکس پرسپولیسی‌هایی داریم که استقلالی‌ها آنها را عاشقانه دوست دارند. چرا باید شخصیت همدیگر را آن هم در یک برنامه تلویزیونی کوچک کنیم.»

پاشازاده درباره اینکه میناوند گفته او حرمت باشگاه استقلال را نگه نداشته و عامل توهین هواداران خونه‌به خونه به وی شده است، تصریح کرد: «این حرف‌ها فرار از واقعیت است. میناوند حرمت باشگاه پرسپولیس را نگه نداشته است. او برای آنکه اثبات کند وجود دارد و جای خود را میان هواداران پرسپولیس باز کند به حرف‌های پوچ و بیهوده روی آورده است. به طور حتم هواداران فهیم پرسپولیس به خوبی تشخیص می‌دهند که چه کسانی اسطوره باشگاه بزرگ پرسپولیس هستند. برای محبوب شدن میان هواداران تیم مورد علاقه‌ات که نیازی نیست به سرمربی و دروازه‌بان تیم رقیب آن هم در برنامه زنده تلویزیونی توهین کنید. عصر حرف های تهی و بی‌معنی تمام شده است.»

او تاکید کرد: «جامعه فوتبال نیازی به آدم‌های لوده که با حرف‌های سخیف می‌خواهند برای خودشان هوادار جمع کنند، ندارد. دیدید که علیرضا منصوریان و سیدمهدی رحمتی هم هیچ جوابی به حرف‌های میناوند ندادند. آنها به دادگاه فرهنگ و رسانه شکایت کردند. بهترین کار هم همین بود. اگر به صورت مستقیم جواب میناوند داده می‌شد که دیگر تفاوتی بین انسا‌نهایی که جایگاه ادب و احترام را درک کرده‌اند با آنهایی که مدعی با ادب بودن را دارند، وجود نداشت.»

پاشازاده خاطرنشان کرد: «به همه بزرگان پرسپولیس احترام می‌گذارم و می‌دانم آنها هم رفتار سخیف مهرداد میناوند را محکوم می‌کنند. استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها الگوی جامعه هستند و آنهایی که در این راه ادب را رعایت می‌کنند همواره محبوب اکثریت جامعه خواهند بود.»

پیشکسوت استقلال در ادامه درباره بازی این تیم برابر سایپا نیز گفت: «با پیروزی برابر تراکتورسازی استارت کسب 3 امتیاز برای استقلال زده شده است. تیم بازی به بازی بهتر می شود و مطمئن هستم که با توجه به مهره‌هایی که جذب شده‌اند برتری برابر تیم سایپا محتمل است. اگر چه این تیم در این فصل نتایج خوبی تا اینجای کار گرفته است.»

پاشازاده درباره ضعف‌هایی که در خط دفاعی استقلال در بازی برابر تراکتورسازی وجود داشت، گفت: «به طور حتم مدافعان استقلال تلاش خود را می‌کنند و بازی به بازی هماهنگ‌تر می‌شوند. نباید یک بازی را معیار قرار دهیم. استقلال می‌تواند در این فصل با مدافعان خوبی که دارد یکی از بهترین خطوط دفاعی را داشته باشد.»

منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین