|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۱۷۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
با تداوم این شرایط در روز چهارشنبه ( ۲۵ مرداد)، وزش باد نسبتا شدید از سمت نواحی جنوب شرقی در بعد ازظهرانتظار می‌رود همچنین دما تا فردا افزایش جزیی خواهد یافت.
 مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه وضعیت کیفی هوای پایتخت طی امروز به دلیل افزایش غلظت ذرات معلق و آلاینده ازن در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد داشت، گفت: انتظار می‌رود تا فردا همراه با کاهش نسبی غلظت آلاینده‌ها، شرایط کیفی بیشتر مناطق شهر تهران بهتر شود.

حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه نتایج حاصل از پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی برای شهر تهران حاکی از وزش باد مؤثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه در برخی ساعات امروز است، اظهار کرد: فردا با افزایش میزان ناپایداری جوی به‌تدریج بر سرعت باد افزوده می‌شود و در برخی ساعات به‌ویژه بعدازظهر وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب‌شرقی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: با تداوم این شرایط در روز چهارشنبه ( ۲۵ مرداد)، وزش باد نسبتا شدید از سمت نواحی جنوب شرقی در بعد ازظهرانتظار می‌رود همچنین دما تا فردا افزایش جزیی خواهد یافت.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان اظهار کرد: کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص ۱۰۰ در شرایط سالم قرار داشت.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین