|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۲
کد خبر: ۱۷۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
مردم آلمان تنها ۱۴درصد درآمد خود را صرف مواد غذایی می‌کنند در حالی که توان خرید بسیار بیشتری دارند اما به سلامت و تغذیه مناسب خود اهمیت می‌دهند.
 اوکراین از مردم این کشور خواست تا در مصرف مواد غذایی صرفه‌جویی کنند.

به نقل از ودموستی، آندره ریوا گفت: به چه دلیلی شهروندان اوکراین بیش از ۵۰ درصد از درآمد خود را صرف خرید موادغذایی می‌کنند؟! متاسفانه یکی از اشتباهات تاریخی اوکراینی‌ها خوردن زیاد است.

وی افزود: مردم آلمان تنها ۱۴درصد درآمد خود را صرف مواد غذایی می‌کنند در حالی که توان خرید بسیار بیشتری دارند اما به سلامت و تغذیه مناسب خود اهمیت می‌دهند.

این وزیر اوکراینی با اشاره به اینکه قیمت مواد غذایی در اروپا و اوکراین تقریبا یکسان است، از مردم این کشور خواست تا در مصرف مواد غذایی صرفه جویی کنند و همانند دوران جنگ جهانی دوم که قحطی و گرسنگی سراسر این کشور را فراگرفته بود اما در وضعیت سلامتی جسمانی مردم خللی به وجود نیاورد، به فکر تندرستی خود باشند.

این اظهارات در حالی صورت می‌گیرد که از سال ۲۰۱۴ میلادی تا کنون اوکراین پس از همگرایی با اتحادیه اروپا سخت‌ترین دوران اقتصادی خود را سپری می‌کند.

بسیاری از مردم این کشور در ماه کمتر از ۱۵۰ دلار درآمد دارند و تاکنون میلیون‌ها نفر برای یافتن کار بهتر به اتحادیه اروپا و روسیه رفته‌اند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین