کد خبر: ۱۷۳۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
باید پس از سنجیدن همه جوانب تصمیم بگیریم. من فکر می کنم بهتر است از کولاکویچ این سوال را بپرسید. به احتمال زیاد در بازی برابر ایران هم از همین شش نفر استفاده می‌کنم.
 سرمربی تیم والیبال چین گفت: با این که بازی‌های ایران را آنالیز کرده‌ایم ولی برای پیروزی باید بسیار تلاش کنیم.

 رائول لوزانو پس از کسب دومین پیروزی تیم ملی والیبال چین برابر قطر در انتخابی قهرمانی جهان در نشست خبری پایان بازی حاضر شد و پیش از صحبت درباره بازی برابر قطر ابتدا به سوال خبرنگاری که دیروز (پنج شنبه) درباره قهر با ایرانی‌ها و صحبت نکردن با رسانه‌ها پس از رفتنش از ایران اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم که تا کنون هیچ درخواست مصاحبه‌ای از من نشده است و باید تاکید کنم که بیش از هر زمانی آماده پاسخگویی هستم.

سرمربی تیم والیبال چین درباره برد قاطع برابر قطر گفت: ما خیلی خوب بودیم. در دفاع روی تور و حملات عملکرد قابل قبولی داشتیم. قطر برابر کره جنوبی خوب بازی کرده بود و به همین خاطر ما تاکتیک‌های خاصی برای این بازی به کار گرفتیم. در سرویس خیلی خوب بودیم و با این که از دفاع روی تور زیاد امتیاز نگرفتیم اما به نظرم سرویس و دفاع رمز پیروزی ما بود.

لوزانو در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به این که جوان‌ترین تیم رقابت‌ها هستند برابر ایران هم با تمام قدرت بازی خواهند کرد؟ گفت: باید پس از سنجیدن همه جوانب تصمیم بگیریم. من فکر می کنم بهتر است از کولاکویچ این سوال را بپرسید. به احتمال زیاد در بازی برابر ایران هم از همین شش نفر استفاده می‌کنم.

سرمربی تیم ملی چین درمورد احتمال حضورشان در مسابقات قهرمانی جهان با کسب دو برد متوالی و این که اهدافش به همراه تیم ملی والیبال چین چیست؟ و آیا چین دوباره قدرت خود را در آسیا باز می‌یابد؟ پاسخ داد: باید بگویم که هنوز این تورنمت در جریان است و معلوم نشده که ما صعود کرده‌ایم یا نه. احتمال دارد تیم‌ها با هم در پایان از لحاط برد مساوی شوند پس هنوز چیزی قطعی نیست.

او ادامه داد: تیم چین در رده بانوان بسیار قدرتمند است. والیبال چین از ساختار و سیستم خوبی برای پیشرفت برخوردار است اما مشکلاتی از جمله نداشتن لیگ سطح بالا و به‌کار نگرفتن مناسب از ستاره‌ها وجود دارد. به نظرم والیبال چین باید ایران را الگوی خود قرار دهد و از تجارب ایران برای پیشرفت خود استفاده کند.

لوزانو در پاسخ به این سوال که آیا تجربه حصور در ایران به او در پیروزی برابر ایران کمک خواهد کرد؟ جواب داد: من راجع به ایران شناخت خوبی دارم و منکر آن نیستم ولی برای برد ایران باید بسیار تلاش کنیم. من بازی‌های ایران را در لیگ جهانی رصد کردم و متوجهم که ایران تیم قدرتمندی است. ایران در المپیک ۲۰۱۶ در بین تیم‌های برتر از جهت دفاع روی تور بود و این که ما با چه تاکتیکی بتوانیم از دفاع ایران عبور کنیم رمز موفقیت ما خواهد بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین