|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۵
کد خبر: ۱۷۳۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار کرد: 2 قاچاقچی شیشه در همدان که با گروگانگیری قصد فرار از محاصره پلیس را داشتند با تیراندازی پلیس زمین گیر شدند.
 فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار کرد: 2 قاچاقچی شیشه در همدان که با گروگانگیری قصد فرار از محاصره پلیس را داشتند با تیراندازی پلیس زمین گیر شدند.

سرهنگ پژمان قویمی افزود: روز گذشته ماموران کلانتری 19 شهرک فرهنگیان شهر همدان هنگام گشت زنی به موتورسوارانی که در حال مراوده با راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید بودند مشکوک می شوند.

وی اضافه کرد: پلیس پس از نزدیک شدن به 2 فرد مظنون متوجه می شود راکبان موتورسیکلت از خرده فروشان سابقه دار بوده و در حال فروش مواد افیونی به راننده پراید است.
وی بیان کرد: این 2 قاچاقچی پس از دیدن ماموران کلانتری قصد فرار داشتند که خود را در محاصره عوامل پلیس می بینند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار کرد: متهمان سابقه دار با سلاح سرد قمه که در دست داشتند به سمت ماموران حمله ور شدند ولی با عکس العمل به موقع ماموران ناکام ماندند.

سرهنگ قویمی با ذکر اینکه این 2 قاچاقچی قصد تسلیم شدن نداشتند تصریح کرد: آنها اقدام به گروگان گرفتن یکی از شاهدان این درگیری برای فرار از محاصره پلیس کردند.

وی افزود: ماموران پس از چند نوبت اخطار به گروگانگیران و بی توجهی آنها به این اخطارها، طبق قانون به کارگیری سلاح و ضرورت حفظ جان افراد، مجبور به شلیک به سوی آنها می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اضافه کرد: ماموران پس از شلیک و زمین گیر کردن قاچاقچیان اقدام به دستگیری 2 قاچاقچی و خریدار مواد روانگردان کرده و در بازجویی ها 2 قبضه سلاح سرد قمه و 17 گرم شیشه کشف می کنند.

سرهنگ قویمی گفت: یکی از قاچاقچیان که در این درگیری مورد هدف گلوله پلیس قرار گرفته بود توسط اورژانس به بیمارستان بعثت منتقل شد.

وی افزود: پرونده قضایی برای هر سه متهم تشکیل و تحویل دادسرا شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین