|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۳
»
کد خبر: ۱۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲
روایت ابطحی از شب مناظره میرحسین موسوی و احمدنژاد در حضور سیدحسن خمینی و آیت‌الله صانعی/ بهت کامل پای سفره شام!
برای اولین بار شعار دزدگیر 8 8 را میدان تجریش بعد از مناظره میرحسین و احمدی نژاد شنیدم

محمد علی ابطحی، رئیس دفتر سید محمد خاتمی در  دولت اصلاحات در گفت‌وگویی تفصیلی به بررسی وضعیت دولت روحانی، نقش گروه‌های تندرو و انتخابات‌ ریاست جمهوری سال‌های 84 و 88 و همچنین انتخابات مجلس دهم و شرایط پیروزی اصلاح طلبان در این انتخابات پرداخت.

وی در بخشی از این مصاحبه روایتی را از شب مناظره احمدی نژاد و میرحسین موسوی در سال 88 بیان کرد و گفت: شب مناظره و بعد از سخنرانی آیت‌الله هاشمی در حرم امام خمینی به محل اقامت سید حسن خمینی آمدیم و آنجا مناظره را تماشا کردیم.

وی ادامه داد: در آن شب، آیت‌الله صانعی، آیت‌الله موسوی بجنوردی، آیت‌الله محقق داماد، مهدی هاشمی و خیلی دیگر از شخصیت‌های شناخته شده و برجسته حضور داشتند.

ابطحی با اشاره به اینکه زمان مناظره سفره پهن بود و هنوز غذا نیامده بود، گفت: بعد از اتمام مناظره، خیلی فضای بهم ریخته‌ای بود و تقریبا تمام حضار در بهت کامل قرار داشتند و تصور نمی‌کردند آقای احمدی نژاد اینگونه وقیحانه سخن بگوید و به همه بتازد. همان شب خبرنگار فاینشنال تایمز به من زنگ زد که به او گفتم « احمدی نژاد با این مناظره فضا را به سوی خود برگرداند.»

رئیس دفتر سید محمد خاتمی اظهار داشت: همان شب در میدان تجریش، برای اولین بار شعار دزدگیر 88 را شنیدم. برای مردم آقای هاشمی در آن زمان به عنوان مظهر قدرت، حکومت و ثروت پذیرفته شده بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین