|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۱۷۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
وی در ادامه از نقش قانون در شهر توضیحاتی داد و گفت: اگر قانون در مدیریت شهری حاکم باشد، طبیعتا بسیاری از رفتارهایی که ما در سطح مدیریت شهری شاهد هستیم تغییر خواهد کرد.
 الهه کولایی،‌ کاندیدای تصدی شهرداری تهران، به عنوان دومین نفر صبح امروز در جمع اعضای منتخب شورای شهر تهران به ارائه برنامه‌های پیشنهادی اش در این حوزه پرداخت.

 کولایی در ابتدا به انتقاد از فعالیت شهردار فعلی پرداخت و گفت: شهردار تهران در یک گفتگوی مونولوگ و بدون حضور نگاهی دیگر، تصویری غیرواقعی از شهرداری تهران و عملکرد شهرداری در 12 سال گذشته را ارائه کرد.

وی افزود: شکاف بسیار عمیقی بین واقعیت و آرمان ها وجود دارد که جریان اصلاحات را کمی دشوار می سازد و پر کردن این شکاف فرایندی زمان بر است که نیازمند صبوری و پایداری است.

کولایی گفت: یکی از مشکلات ما نفوذ سیاست های نولیبرالیسم در ساختار مدیریت شهری است که آن را مخدوش کرده است و برنامه من با این ملاحظه تدوین شده که چشم اندازها و راهبردهای متفاوتی در پایان آورده شود.

برخی ناهنجاری‌های تهران مایه ننگ است

وی در مورد برنامه اش درباره درآمد های شهرداری گفت: برنامه من موضوع درآمد های شهرداری را به صورت اساسی مورد توجه قرار داده است و استفاده از ظرفیت های مدبرانه و مدیرانه از تهران گرفته شدو در اصل محور برنامه من مشارکت مردم در سطوح مختلف است و مدیریت شهری بدون تربیت شهروند، مشارکت مردم امکان پذیر نیست.

کولایی تصریح کرد: ما باید عموم مردم تهران را به عنوان ولی نعمت بپذیریم و این صحنه های ناهنجاری که برخی اعضای شورای شهر در بازدیدهای شبانه شان دیده اند مایه ی ننگ است برای ما که وارد شده است و باید دانست که مشارکت مردم فقط در دادن پول به شهرداری نیست و از مردم می توان در خیلی از بخش ها استفاده کرد که من تمام سعی خودم را میکنم از همه ی مردم در جهت رفاه استفاده کنم.

الهه کولایی در مورد نقش زنان و جوانان گفت: سهم زنان و جوانان در مدیریت شهری با آموزه های اسلامی هیچ نسبتی ندارد و این درحالی است که سرمایه های انسانی جنسیت بردار نیستند و باید اقرار کرد که متأسفانه زنان و جوانان شایسته ما راهی به عرصه مدیریتی شهرداری ندارند و مدیران باید بدانند مدیریت در دنیای امروز پاچه شلوار بالازدن نیست، استفاده از منابع و ظرفیت های موجود است.

وی در ادامه از نقش قانون در شهر توضیحاتی داد و گفت: اگر قانون در مدیریت شهری حاکم باشد، طبیعتا بسیاری از رفتارهایی که ما در سطح مدیریت شهری شاهد هستیم تغییر خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: تهران توان تبدیل شدن به یک شهر جهانی را داراست.

این خبر تکمیل می‌شود ...

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین