|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۱۷۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳
نیره پیروزبخت، رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به ارتباط تنگاتنگ سازمان ملی استاندارد ایران و جامعه هنری کشور ، این موفقیت را مرهون تلاش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات بین الملل دانست.
 عضو شورای شهر تهران، عصر دیروز با حضور در مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقه پوستر روز جهانی استاندارد بر تدوین استانداردهای ویژه حوزه های فرهنگی از جمله روزنامه نگاری تاکید کرد.

 احمد مسجد جامعی در این مراسم که با حضور عکاسان و هنرمندان برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار، بهره گیری از ظرفیت های هنری موجود در کشور را در جهت ترویج فرهنگ استاندارد مثبت ارزیابی کرد و گفت: حضور جامعه هنری در عرصه های مختلف از جمله استاندارد می تواند در تقویت و توسعه فرهنگ استاندارد در جامعه کمک موثر باشد.

در این نشست، پروین داداندیش، مشاور امور زنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس دانشگاه آزاد غرب تهران نیز در این مراسم ، حضور مدیران شایسته و با تجربه در مسئولیت های مهم کشور را نشان از وجود زنان کوشا و توانمند دانست و اظهار داشت: لازم است حضور زنان در بخش های مختلف پررنگ تر باشد چرا که تجربه نشان داده زنان در هر مسندی می توانند به شایستگی نقش خود را ایفا کنند.

وی با اشاره به ماموریت دانشگاه ها در تربیت انسان های خلاق و متخصص آمادگی خود را برای همکاری  سازمان ملی استاندارد اعلام کرد و گفت امید است با این اقدام روز به روز شاهد رشد و بالندگی در عرصه های مختلف در کشور باشیم.

از برگزیدگان مسابقه طراحی پوستر روز جهانی استاندارد تقدیر شد


نیره پیروزبخت، رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به ارتباط تنگاتنگ سازمان ملی استاندارد ایران و جامعه هنری کشور ، این موفقیت را مرهون تلاش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات بین الملل دانست.

وی با اشاره به اینکه بند ۲۴ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر توسعه پوشش استاندارد به تمام محصولات داخلی و ترویج آن تاکید دارد، اظهار کرد: تاکنون سازمان به توسعه استانداردها می پرداخت و از این به بعد با همکاری و حمایت جامعه هنری ترویج آن در دستور کار قرار می گیرد.

پیروزبخت در این مراسم گفت : امسال برای نخستین بار در پی فراخوان طراحی پوستر روز جهانی استاندارد توسط دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد، بیش از 60 اثر به دبیرخانه رسید که پس از داوری، 22 طرح واجد شرایط، برای شرکت در رقابت جهانی به سازمان بین المللی استاندارد ارسال شد.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران  اعلام کرد: از میان 10 طرحی که به مرحله نهایی این رقابت جهانی راه یافتند، پنج اثر از سه هنرمند ایرانی انتخاب و در معرض رای عموم قرار گرفت و در نهایت پوستر برگزیده روز جهانی استاندارد 2017 انتخاب و معرفی شد.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران به پیشینه فعالیت استاندارد در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: پیشینه استاندارد در ایران حتی از سازمان بین‌المللی استاندارد بیشتر است و ما از سال ۱۳۰۴ و بر اساس قانون مصوب فعالیت خود را آغاز کردیم و سابقه‌مان حتی از سازمان بین المللی استاندارد بیشتر است.

گفتنی است، در این مراسم با حضور احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران، پروین داداندیش، مشاور امور زنان وزیر ارشاد و رییس دانشگاه آزاد غرب تهران از طراح پوستر روز جهانی استاندارد که یک ایرانی است و طرح آن به عنوان پوستر روز جهانی استاندارد که در سه بخش انتخاب شده ، و نیز از طراحان برتر مسابقه داخلی برگزار شده بخش دوربین حرفه‌ای، عکسبرداری با موبایل و عکاسی چیدمان برگزار می شود، رونمایی به عمل آمد.


مسابقه عکس استاندارد کلید خورد

 
در نشست صمیمی رییس سازمان ملی استاندارد ایران با جمعی از هنرمندان، از برگزیدگان مسابقه طراحی پوستر روز جهانی استاندارد تقدیر شد و مسابقه عکس استاندارد کلید خورد.

فراخوان مسابقه عکس «با استاندارد خاطرجمع باش» عصر امروز در سازمان ملی استاندارد ایران و در حاشیه آیین تقدیر از برگزیدگان مسابقه طراحی پوستر روز جهانی استاندارد با حضور عکاسان و هنرمندان به صورت رسمی اعلام شد.

در این نشست احمد مسجد جامعی، عضو شورای شهر تهران، پروین داداندیش، مشاور امور زنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس دانشگاه آزاد غرب تهران و جمعی از پیشکسوتان نیز حضور داشتند.

در این مراسم علاوه بر رضا رحیمیان به عنوان نفر نخست و برنده جایزه جهانی طراحی پوستر روز جهانی استاندارد 2017، از محسن جعفری، مهران قدیمی، شهرزاد عباسی، آرمین مرسی برجی، حجت مجرد و احسان موسوی راد با اهدای لوح تجلیل شد.

در ادامه این برنامه فرزاد ادیبی ، استاد دانشگاه و گرافیست به عنوان رییس هیات داوران انتخاب پوستر روز جهانی استاندارد (در ایران ) در خصوص نحوه ارزیابی پوستر سخنرانی کرد.

در پایان میهمانان حاضر در نشست در کنار هنرمندان، عکاسان و طراحان پوستر به کمپین  #کالای_استاندارد_ایرانی_میخرم پیوستند.


 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین