|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۱۷۲۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
بيمه ايران در حال حاضر ذخاير خوبي براي پرداخت خسارت هاي احتمالي گرفته است و صورتهاي مالي آن امروز به تصويب رسيد و وزير محترم امور اقتصادي و دارايي از عملكرد مديرعامل و اعضاي هيات مديره بيمه ايران قدرداني كردند.
 ظهر دیروز مجمع بيمه ايران با حضور دكتر طيب نيا وزير اموراقتصادي و دادايي، دكتر همتي رييس كل بيمه مركزي و اعضاي هيات مديره و مجمع بيمه ايران برگزار شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل بيمه مركزي، دكتر همتي در مجمع بيمه ايران گفت:بيمه ايران در سال ۹۵ توفيقات خوبي داشته كه رشد حق بيمه و پرداخت خسارت هاي به موقع نمونه از اين توفيقات است.

وي افزود: بيمه ايران در حال حاضر ذخاير خوبي براي پرداخت خسارت هاي احتمالي گرفته است و صورتهاي مالي آن امروز به تصويب رسيد و وزير محترم امور اقتصادي و دارايي از عملكرد مديرعامل و اعضاي هيات مديره بيمه ايران قدرداني كردند.

دكتر همتي با اشاره به الگو بودن بيمه ايران براي ساير شركت هاي بيمه گفت: زماني كه عملكرد بيمه ايران مثبت باشد ميتوان از ساير شركت ها هم انتظار عملكرد خوب داشت و در سال گذشته بيمه ايران اين مهم را به خوبي رعايت كرده است.

وي در ادامه افزود: البته هنوز هم بيمه ايران مشكلاتي نظير سرمايه،بدهي به وزارت بهداشت و مطالبات معوق دارد كه اميدوارم به زودي حل شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین