|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۱۷۲۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
بازیکنان پس از گرم کردن و عبور از موانع، به پاسکاری در فواصل کوتاه پرداختند و سپس به چهار گروه تقسیم شدند. دو گروه در یک نیمه و دو گروه در نیمه دیگر به فوتبال تحت‌ِفشار پرداختند. با توجه به اینکه تنها سه دروازه‌بان در تمرین حضور داشتند، اشکان نامداری درون دروازه‌ قرار گرفت.
 سرمربی و بازیکنان تیم استقلال روز خبرنگار را به خبرنگاران و عکاسان حاضر در محل تمرین این تیم تبریک گفتند.

 تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 10 صبح امروز در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی آغاز شد.

* پیش از شروع تمرین روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان در کنار یکدیگر مقابل دوربین عکاسان عکس یادگاری گرفته و با هم شوخی می‌کردند.

* تمرین امروز با صبحت‌های منصوریان آغاز شد. سرمربی استقلال چند دقیقه برای شاگردانش صحبت کرد. تا پیش از آغاز تمرین، سرمربی و بازیکنان استقلال با یکدیگر شوخی می‌کردند.

* سرمربی استقلال با اشاره به فرا رسیدن روز خبرنگار از تلاش‌های خبرنگاران برای شاگردانش صحبت کرد و از همه بازیکنان خواست برای خبرنگاران و عکاسان حاضر در تمرین دست بزنند. منصوریان روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و عکاسان تبریک گفت.

* فرشید اسماعیلی و پادوانی زیر نظر میک مک درموت، مربی‌ بدنساز استقلال تمرینات اختصاصی انجام دادند. . فرشید باقری به دلیل مصدومیت در محل تمرین حضور نداشت.

* بازیکنان پس از گرم کردن و عبور از موانع، به پاسکاری در فواصل کوتاه پرداختند و سپس به چهار گروه تقسیم شدند. دو گروه در یک نیمه و دو گروه در نیمه دیگر به فوتبال تحت‌ِفشار پرداختند. با توجه به اینکه تنها سه دروازه‌بان در تمرین حضور داشتند، اشکان نامداری درون دروازه‌ قرار گرفت.

 * فریبا و عبداللهی نیز در محل تمرین حضور داشتند.

.* خسرو حیدری نیز دیگر بازیکنی بود که به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران، تمرینات اختصاصی انجام داد.
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین