|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۹
کد خبر: ۱۷۲۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
دیوان عدالت اداری نامه رسمی به وزارت ورزش و جوانان ارسال کرد و انتخابات اخیر فدراسیون تیراندازی را ابطال اعلام کرد و خواستار تعیین تکلیف در این زمینه طی یک هفته شده است.
 زمان برگزاری مجامع انتخاباتی ۳ فدراسیون مشخص شدتاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک اعلام شدانتخابات فدراسیون تیراندازی ۲۰ تیر برگزار می‌شود

دیوان عدالت اداری نامه رسمی به وزارت ورزش و جوانان ارسال کرد و انتخابات اخیر فدراسیون تیراندازی را ابطال اعلام کرد و خواستار تعیین تکلیف در این زمینه طی یک هفته شده است.

 حاشیه های فدراسیون تیراندازی تمامی ندارد، مهرماه 93 بود که علی دادگر( رئیس جدید فدراسیون تیراندازی) با شکایت از سید مهدی هاشمی مبنی بر دو شغله بودنش در فدراسیون تیراندازی به دیوان عدالت اداری شکایت کرد و با پیگیری های مستمر او بالاخره رای دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال انتخابات فدراسیون تیراندازی صادر شد و مهدی هاشمی از کار برکنار شد.

بعد از هاشمی ممبینی به عنوان سرپرست فدراسیون تیراندازی انتخاب شد تا اینکه 20 تیرماه مقدمات برگزاری انتخابات فدراسیون تیراندازی فراهم شد، هر چند که دو روز مانده به انتخابات فدراسیون مهدی هاشمی مدعی شد که دیوان عدالت اداری انتخابات را رد کرده و همچنان خودش به عنوان رئیس باید به فعالیتش ادامه دهد.

در تیر ماهی که گذشت با وحود این اظهارنظرها انتخابات برگزار شد و علی دادگر به عنوان رئیس انتخاب شد، حالا کمتر از یک ماه از ریاست دادگر بر فدراسیون تیراندازی نمی گذرد که در خبری آمده که طی نامه ای رسمی با تاکید بر اینکه انتخابات سال ۹۳ فدراسیون تیراندازی قانونی و بدون مشکل بوده خواستار تعیین تکلیف در این زمینه ظرف حداکثر یک هفته آینده شده است.

با توجه به نامه دیوان عدالت اداری با این شرایط مهدی هاشمی به فدراسیون تیراندازی بر میگردد و همچون گذشته ریاست این فدراسیون را برعهده می گیرد و علی دادگر هم از ریاست جدید فدراسیون برکنار می شود.

منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین