|
|
امروز: دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۱۷۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد:بیش از ۲۰۰ مشارکت در بخش صنعت، معدن و تجارت در این چهار سال دولت یازدهم شکل گرفته که بیشتر آن ها به تولید رسیده است.
  وزیر صنعت،معدن و تجارت گفت:«بیش از ۲۰۰ مشارکت در بخش صنعت، معدن و تجارت در این چهار سال دولت یازدهم شکل گرفته که بیشتر آن ها به تولید رسیده است.»

 محمدرضا نعمت زاده در مراسم امضای قرارداد همکاری مشترک بین سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، شرکت پرتو نگین ناصح و گروه خودرو سازی رنو در وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت:رنو شرکت شناخته شده‌ای است که ۱۲ سال پیش نیز مشارکتی را در بازار ایران شروع کرد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم دولت یازدهم توسعه همکاری های بین المللی در راستای افزایش توان تجارت خارجی و فناوری و قرارگرفتن در زنجیره ارزش بین المللی بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد:بیش از ۲۰۰ مشارکت در بخش صنعت، معدن و تجارت در این چهار سال دولت یازدهم شکل گرفته که بیشتر  آن ها به تولید رسیده است.

نعمت زاده تصریح کرد: رفع گسستگی بازار خودرویی کشور با بازارهای بین المللی باید در دستور کار قرار بگیرد.

 وی اظهار داشت:ایجاد یک مرکز توانمند تحقیق و توسعه که به تمامی مراکز تحقیق و توسعه رنو متصل شود در این قرارداد گنجانده شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: راه اندازی یک مرکز فنی و مهندسی توسط رنو و ایجاد یک خط تولید موتور مستقل از ویژگی های  این قرارداد است.

نعمت زاده گفت: پیش بینی قرار گرفتن ۶۰ شرکت قطعه ساز در زنجیره قطعه سازی رنو در راستای این قرارداد گنجانده شده است.

وی متذکر شد: برای سرعت بخشیدن به روند اجرای قرارداد، یکی از شرکت های راکد خودروسازی کشور خریداری و در اختیار این مشارکت قرار خواهد گرفت.

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین