|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۳
کد خبر: ۱۷۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
دیشب تنها در خانه ماندم تااینکه امروز صبح به خانه پدرزنم رفتم و ابتدا پسر پنح ساله‌ام را به خانه خودمان بردم و پس از آن مجددا به خانه پدرزنم بازگشتم و طی درگیری، همسرم، مادرزنم و پدرزنم را با ضربات چاقو زدم و پس از دقایقی مأموران در محل حاضر شده و مرا دستگیر کردند.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که پس از دخالت اعضای خانواده همسرش آنان را به قتل رسانده بود، خبر داد.

 در ساعت 9:30 صبح امروز وقوع یک درگیری خانوادگی در بلوار فردوس - بلوار تعاون به کلانتری 133 شهرزیبا اعلام شد که با حضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد درگیری میان داماد خانواده با همسر و اعضای خانواده‌اش صورت گرفته و درپی آن مهسا . س 39 ساله - همسر قاتل و گوهر . ص 65 ساله - مادر مهسا به علت ضربات چاقو به قتل رسیده و پدر مهسا 65 ساله نیز مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است که بلافاصله هماهنگی های لازم انجام و به بیمارستان منتقل شد.

داماد خانواده به نام اسماعیل 40 ساله که در صحنه جنایت حضورداشت، صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و گفت که همسر و مادرزنش را به قتل رسانده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی، متهم به‌نام اسماعیل برای انجام تحقیقات به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و در اعترافات اولیه انگیزه‌اش از ارتکاب جنایت را دخالت اعضای خانواده همسرش عنوان کرد و گفت: شب گذشته، همسرم به همراه اعضای خانواده‌اش به عروسی یکی از بستگان خود رفت اما من به عروسی نرفتم، پس از پایان عروسی منتظر بازگشت همسرم به خانه بودم اما او نیامد و گفت که شب در منزل پدری‌اش می‌ماند.

متهم ادامه داد:‌ دیشب تنها در خانه ماندم تااینکه امروز صبح به خانه پدرزنم رفتم و ابتدا پسر پنح ساله‌ام را به خانه خودمان بردم و پس از آن مجددا به خانه پدرزنم بازگشتم و طی درگیری، همسرم، مادرزنم و پدرزنم را با ضربات چاقو زدم و پس از دقایقی مأموران در محل حاضر شده و مرا دستگیر کردند.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم ساعتی پیش و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و تحقیقات از متهم در مراحل ابتدایی و مقدماتی قرار دارد .
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین