|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۲
کد خبر: ۱۷۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
به عنوان یک کشور اسلامی باید از نگاه دینی و اسلامی در جهت ارتقای کیفیت محصولات تولیدی و رعایت حداکثری شاخص‌های استاندارد استفاده کنیم تا ضمن رونق به حوزه کسب و کار، رضایت خداوند را نیز به همراه داشته باشیم.
 آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به «پویش کالای استاندارد ایرانی می‌خریم» پیوست و گفت: تولیدکنندگان کالای با کیفیت و استاندارد تولید کنند؛ مردم کالای ایرانی بخرند.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار مدیران اداره کل استاندارد استان قزوین ضمن پیوستن به «پویش کالای استاندارد ایرانی می‌خریم»، اظهار کرد: خداوند بر انجام دقیق کارها تأکید کرده و برای ایمان بندگان معیارها و شاخصه‌هایی را در نظر گرفته است که طبق آن میزان ایمان و اعتقاد بندگان مشخص می‌شود و این همان کاری است که متولیان استاندارد در حوزه کاری خود انجام می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه خداوند همواره تأکید کرده است که کارهایتان را در بالاترین سطح از کیفیت انجام دهید، تصریح کرد: در قرآن آمده، منافقان نماز خود را در حالت کسالت به جای می‌آورند و به همین خاطر نماز آن‌ها از شاخصه‌ها و استاندارد لازمی که خداوند برای آن تعیین نموده است، برخوردار نیست.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: به عنوان یک کشور اسلامی باید از نگاه دینی و اسلامی در جهت ارتقای کیفیت محصولات تولیدی و رعایت حداکثری شاخص‌های استاندارد استفاده کنیم تا ضمن رونق به حوزه کسب و کار، رضایت خداوند را نیز به همراه داشته باشیم.

امام جمعه قزوین نظارت بر بازار را ضروری و یکی از راهکارهای امام علی (ع) در جلوگیری از بروز فساد و تخلف دانست و اذعان کرد: امام علی (ع) نظارت دقیقی بر بازار کوفه داشتند و با متخلفان برخورد می‌کردند و اگر بخواهیم با نگاه امروزی اقدامات حضرت را در این حوزه شرح دهیم باید بگوییم ایشان اجازه نمی‌دادند محصول غیر استاندارد به بازار عرضه شود.

وی با تأکید بر اینکه باید در کشور محصولات با بالاترین کیفیت و استاندارد تولید شود، افزود: تولیدکنندگان باید تلاش کنند تا محصولات خود را در بالاترین کیفیت و استاندارد تولید کنند و ما نیز اگر دلسوز مردم، بیکاری و فقر جامعه هستیم باید نگاهمان را به خرید تولیدات داخلی معطوف نماییم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین