کد خبر: ۱۷۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
در این راستا پرونده قضائی تشکیل و در همان روز حادثه متهم ردیف اول دستگیر و با قرار تأمین کیفری متناسب بازداشت گردیده و اقدامات لازم جهت دستگیری متهم ردیف دوم ادامه دارد.
  دادستانی عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از بازداشت عامل انتشار منافی عفت در فضای مجازی و کشف مقادیری مواد مخدر از یک تریلر در اسلام آباد غرب خبر داد.

 به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه، در مورخ ۹۶/۵/۱۱ ساعت ۲۰:۰۰ در حوزه قضائی کرمانشاه، محور اسلام آباد غرب، از یک دستگاه تریلر به مقدار چهار کیلو و هفتصد گرم تریاک کشف وضبط گردید.

در این راستا پرونده قضائی در شعبه بازپرسی تشکیل و متهمان با قرار تأمین کیفری متناسب در بازداشت به سرمی برند.

در مورخ ۹۶/۵/۲ در حوزه کلانتری ۲۳ تعاون مأمورین یگان امداد کرمانشاه به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ خاکستری رنگ با سه سرنشین ملبس به لباس نظامی مشکوک شده که پس از بازرسی از اتومبیل یک عدد چراغ گردان آهن ربایی، تابلوی ایست و یک عدد مجوز افشانه دفاع شخصی مجعول و کارت شناسایی اعضای بسیج ادارات کشف و در همین راستا پرونده قضائی در شعبه بازپرسی تشکیل و تحقیقات پیرامون موضوع در جریان است.

در حوزه قضائی شهرستان اسلام آباد غرب، دهستان حسن آباد روستای انجیرک، دو نفر ناشناس با یک دستگاه کامیون اقدام به سرقت ۷۴ رأس گوسفند می نمایند که در حین سرقت با شلیک گلوله اسلحه شکاری به ناحیه کتف وگردن یکی از اهالی منطقه را به قتل می رسانند و از محل متواری می گردند.

در این راستا پرونده قضائی تشکیل و در همان روز حادثه متهم ردیف اول دستگیر و با قرار تأمین کیفری متناسب بازداشت گردیده و اقدامات لازم جهت دستگیری متهم ردیف دوم ادامه دارد.

در مورخ ۹۶/۵/۸ ساعت ۱۹:۴۵ در حوزه کلانتری ۲۰ حافظیه یک دستگاه خودروی زانتیا سفید رنگ با حرکات نمایشی موجب سلب آسایش شهروندان شده بود با اخطار ایست و شلیک گلوله هوایی از ناحیه مأمورین انتظامی به حرکت خود ادامه داده که با رعایت قانون به کارگیری سلاح نه گلوله به سمت لاستیک های خودرو شلیک و اتومبیل متوقف گردیده و با بازرسی از داخل خودرو مقدار یک گرم هروئین، بیست سانت شیشه و پنج گرم تریاک کشف و پرونده قضائی تشکیل و دو نفر از متهمان با صدور قرار تأمین کیفری بازداشت و تحقیقات در جریان است.

در مورخ ۹۶/۴/۲۴ در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتاء در صفحه اینستاگرام، شخصی اقدام به تبلیغ ارتکاب عمل منافی عفت کرده و شماره خود را در صفحه درج نموده شناسایی و با اخذ دستور مقام محترم قضائی تحقیقات در خصوص شناسایی هویت متهم آغاز و پس از احضار با تشکیل پرونده قضائی متهم با صدور تأمین کیفری متناسب تحت تحقیق قرار گرفت.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین