|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۷۲۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
پیروزی پرگل و جالب پدیده آنهم با 4 گل بر سپاهان مهم ترین اتفاق هفته دوم می تواند باشد و البته که تیم ذوب آهن با امیر قلعه نویی هم یکی از بازیهای زیبای خود را برابر گسترش فولاد برگزار کرد تا هواداران استقلال نیم نگاهی بار دیگر به امیر قلعه نویی داشته باشند!
 هفته دوم لیگ برتر فوتبال جداب تر و پرگل و زیباتر از هفته اول برگزار شد و حالا باید به هفته های آینده امیدواری بیشتری داشته باشیم.

بدون شک حضور مهمان ناخوانده ای بنام پارس جم جنوبی در صدر جدول یک اتفاق مهم و بزرگ در فوتبال ایران می تواند باشد که در این دو هفته در حد یک مدعی خود را معرفی کرده و باید روی این تیم حسابی جداگانه باز کرد.

اگر دیگر تیم تازه وارد لیگ برتر در خطه شمال در همین دو هفته با حال و روز خوشی مواجه نیست اما تیم جنوبی تازه وارد با دو پیروزی پرگل توانسته نام خود را به عنوان یک تیم تهاجمی برسر زبانها بیندازد.

پارس جم در اولین هفته در تبریز 4 گل به تیم گسترش فولاد زد و در هفته دوم هم در بوشهر باز هم در یک بازی طوفانی 3 بر 2 از پیکان پذیرایی کرد.

شاگردان مهدی تارتار را باید بواسطه این شجاعت و میل به بازی تهاجمی در همین دو هفته ستود و یقینا این دو پیروزی در روند شکل‌گیری این تیم تازه‌وارد نقشی تعیین کننده خواهد داشت. در حقیقت این دو پیروزی حداقل ثمراتش این است که دل و جرات را به مربی و بازیکن و هوادار داده و حالا با گام‌هایی استوار تر بازی می کنند.

 درست برخلاف تیم تازه وارد دیگر لیگ برتر که اتفاقا از تیم های ریشه دار و پرطرفدار فوتبال ایران است. سپید رود رشت در حالی دومین شکست را اینبار در خانه‌اش تجربه کرد که سیاه‌جامگان می‌توانستند گل‌های بیشتری هم به ثمر برساند.

اگر سپیدرو خودش را در هفته آینده جمع و جور نکند باید فکری اساسی برای کادرفنی خود کند چرا که علی نظرمحمدی در این حد و اندازه ها نیست و میدان دادن بیش از این به وی خیلی ساده انگارانه خواهد.

در این هفته استقلال تهران باز هم تیم مغموم هفته قبل بود و یقینا ادامه روند ناکامی‌ها فشار را هر روز بر منصوریان و کادر فنی بیشتر خواهد کرد.

ناکامی های دو هفته اول استقلال و دو پیروزی پیاپی پرسپولیس فشار مضاعفی را بر مدیریت و کادر فنی استقلال وارد آورده که در این رهگذر علی منصوریان هم با حرف های احساساتی قبل از بازی با استقلال خوزستان بر این فضا دامن زده است.

منصوریان قبل از بازی با غروری خاص اعلام کرد که هواداران به ورزشگاه بیایند تا استقلال واقعی و دوست داشتنی علی منصوریان را ببینند!

استقلال البته در برابر همنام خوزستانی خود میل به بازی تهاجمی داشت ولی تمام فشار و بازی سراسر تهاجمی این تیم را در دقابق پایانی بازی دیدیم که بیشتر احساسی بود تا بر پایه منطق.

پیروزی پرگل و جالب پدیده آنهم با 4 گل بر سپاهان مهم ترین اتفاق هفته دوم می تواند باشد و البته که تیم ذوب آهن با امیر قلعه نویی هم یکی از بازیهای زیبای خود را برابر گسترش فولاد برگزار کرد تا هواداران استقلال نیم نگاهی بار دیگر به امیر قلعه نویی داشته باشند!

هر بار استقلال نتیجه نگیرد و تیم قلعه نویی ببرد شک نکنید که هواداران استقلال ناخودآگاه نام قلعه نویی را زمزمه می کنند و این تا زمانی ادامه دار خواهد بود که استقلال روی ریل پیروزی بیفتد.

هفته دوم واقعا یک هفته پرگل و جذاب بود و همانطور که در هفته اول اشاره کردیم یقینا این بازیها می تواند مشت نمونه خروار باشد و سالی پربار در انتظار فوتبال ایران است.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین