|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۱۷۲۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۴
قاليباف در مناظره آخر خطاب به حسن روحانی گفت شما زمینی 800 متری را در یک منطقه خوب تهران فقط متری 8000 تومان خریداری کردید ، و حسن روحانی در جواب گفت : شما خودتان می دانید ماجرای آن زمین چیست...
 در جريان رقابت هاي انتخاباتي ارديبهشت ماه و همچنين فضاي تهمت ها و تخريب هاي مناظرات انتخاباتي به ناگاه ويديويي در فضاي مجازي پخش شد كه بيش از پانزده ميليون بازديد كننده داشت.اما ماجراي اين ويديو كه در مورد ملك دكتر روحاني بود چه بود؟

قاليباف در مناظره آخر خطاب به حسن روحانی گفت شما زمینی 800 متری را در یک منطقه خوب تهران فقط متری 8000 تومان خریداری کردید ، و حسن روحانی در جواب گفت : شما خودتان می دانید ماجرای آن زمین چیست...



این موضوع مبهم باقی ماند تا اینکه اصغر گرزین واقعیت موضوع را روشن کرد.

قائم مقام وقت منطقه یک بازرسی كل کشور و مديركل استان تهران در بخشی از سخنان خود گفت :  من دیشب یکه خوردم از تحفض آقای روحانی  برای این که  3 بار کاندیدای محترمی در مورد زمین 800 متری ایشان دائما موضوعاتي را مطرح نمود و اذهان عمومی را مشوش کرد که موضوع چیست؟

مسئوليت پرونده جناب آقای روحانی در سازمان بازرسی کل کشور با بنده بوده و من اینجا شاهدم ایشان زمینی را از شهرداری تهران معوض گرفت برای زمینی که به شهرداری واگذار کرد ما به التفاوت این زمین به آن زمین متری 8 هزار تومان بوده  ، یعنی اصل زمین واگذار شد به هر قیمتی ، 8 هزار تومان هم ما به التفاوت آن  بوده که کاندیدای محترمی برگه را روی دست گرفتند و گفتند زمین 8 هزار متری ، آقایان زمین 800 متر بوده نه 8 هزار متر.

در مورد همین زمین فردي  پیدا شد و مدعی شد که این زمین برای من است ، به این دلیل که آقای روحانی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بودند فرد مدعي به سازمان بازرسی شكايت كرد، آقای روحانی پیگیری کردند که بر اساس قانون و قاعده حقوقی رفع  مدعی به عهده واگذار کننده یا فروشنده زمین است یعنی شهرداری!!و دائما تاکید کردند که تکلیف این پرونده قبل از انتخابات سال٩٢ روشن شود.میخواهم عرض کنم که ما بنا نیست برای بدست آوردن قدرت دست به هرکاری غیر اخلاقی و غیر دینی بزنیم.

اين ها بخشي از سخنان دكتر گرزين بود كه در جريان انتخابات بشدت مورد توجه كاربران فضاي مجازي قرار گرفت.گفت و گوي زير با دكتر اصغر گرزين از مديران وقت سازمان بازرسي كل كشور مي باشد كه در جريان رقابت هاي انتخابات رياست جمهوري قائم مقامي ستاد اصولگرايان معتدل استان مازندران را برعهده داشت.

*شما خبر داشتید که کلیپ دو دقیقه ای شما در فضای مجازی بیش از 15 میلیون بازدید داشته است؟

 خیر بنده از این که چقدر دیده شده بی اطلاع بودم البته گاها از اطرافیان و دوستان میشنیدم که میگفتند آن قطعه از حرف های شما در کانال ها و پیج های مختلف در فضای مجازی در حال انتشار است.

* به نظر شما چرا این کلیپ به سرعت در فضای مجازی منتشر شد؟
 
یکی از عللی که موجب شد این کلیپ 2 دقیقه ای همان طور که شما میگویید زیاد دیده شود نپرداختن به این موضوع مهم بوده است . بنده در شب مناظره هم از تحفض آقای روحانی خیلی متعجب شدم که چرا همان لحظه مقابل میلیون ها بیننده که این اتهام به ايشان زده شد جوابی ندادند و تنها به گفتن این حرف که َشما خودتان آقای قالیباف میدانيد ماجرای آن زمین چیست بسنده کردند .

اما آن چیز که مهم است این است که ملت ما دیگر فریب نمی خورد و نميتوان این ملت فهیم را به بیراهه برد . این شوق و اشتیاق در گسترش این کلیپ هم نشان از کوشش مردم در راستای شفافیت و روشنگری دارد ، مردم ما در راه آگاهی تلاش می کنند و به آسانی فریب نمیخورند.

گرزین در پاسخ به این سوال که مهمترین اقدام دولت جدید آقای روحانی چه باید باشد گفت:

 ١- ايستادگي پاي شعارها و وعده ها تا تحقق آن ها

٢- فضاي انتخاباتي تمام شده . آرام كردن فضاي عمومي سياسي و برگشت آرامش به كشور تا فضا به جاي رقابت كه البته آن هم چيز بدي نيست تبديل به فضاي رفاقت و تعامل شود. در فضاي تنش آلود نمي توان وعده ها را به منصه عمل رساند.

٣- آنهایي كه با دولت و مشي آقاي روحاني همراه نيستند يعني در مقابل خواست بيست و چهار ميليون مردمي اند كه به شعارهاي روحاني راي داده اند؛ اين افراد اگر الان در دولت مشغول به كارند بايد كنار گذاشته شوند و اگر در دولت نيستند نبايد بكار گرفته شوند،يعني در مصادر اصلي و كليدي قرار نگيرند،والا كسي مخالف اشتغال شان نيست.

٤- آنهايي كه براي انتخاب روحاني خطر كردند و هزينه دادند بايد در اولويت خدمتگزاري باشند نه مانند گذشته حاشيه نشين.

٥- اولويت اول دولت جديد بايد بحث فعال سازي اقتصاد و چرخه اقتصادي و اشتغال و توليد باشد . اگر اين امر بطور نسبي محقق نشود و فضاي كسب و كار رونق نگيرد ما جوانان را كه پشتوانه اصلي آقاي روحاني در انتخابات بودند از دست خواهيم داد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین