|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۵
کد خبر: ۱۷۲۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵
مرحله سوم رقابت‌های مقدماتی یورولیگ امشب با برگزاری دیدارهای برگشت به پایان خواهد رسید و چهره تیم‌های حاضر در مرحله پلی‌آف مشخص خواهد شد.
 مرحله سوم رقابت‌های مقدماتی یورولیگ امشب با برگزاری دیدارهای برگشت به پایان خواهد رسید و چهره تیم‌های حاضر در مرحله پلی‌آف مشخص خواهد شد.

این در حالیست که در خوش‌بینانه‌ترین حالت احتمال حضور 7 بازیکن ایرانی در این مرحله وجود دارد. علی کریمی با دیناموزاگرب کرواسی، سامان قدوسی و بروا نوری با اوسترسوندس سوئد، امیر عابدزاده با ماریتیمو پرتغال، رامین رضاییان با اوستند بلژیک و مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی هم با پانیونیوس یونان بازیکنانی هستند که شانس صعود به پلی‌آف یورولیگ در دیدارهای امشب را دارند. در کنار همه اینها سردار آزمون هم در صورت پیوستن به لاتزیو در مرحله پلی‌آف یورولیگ به جمع این بازیکنان اضافه خواهد شد.

تیم کریمی در نروژ
دیناموزاگرب، تیم علی کریمی در دور برگشت از مرحله سوم مقدماتی یورولیگ از ساعت 21 امشب مهمان اوددس نروژ خواهد رفت. دو تیم در حالی در شهر اسکین نروژ به مصاف هم خواهند رفت که دیدار رفت دو تیم در زاگرب با پیروزی 2 بر یک دینامو به پایان رسیده بود. تیم پیروز این دیدار راهی مرحله پلی‌آف یورولیگ خواهد شد. این در حالی است که علی کریمی بازیکن ایرانی دینامو هنوز از ابتدای فصل تیمش را همراهی نکرده و مشخص نیست که به فعالیتش در این تیم ادامه بدهد. علی کریمی تا سال 2020 با دیناموزاگرب قرارداد دارد.

ایرانی‌های اوسترسوندس به دنبال صعود
اوسترسوندس سوئد که با درخشش مهاجم ایرانی خود سامان قدوسی از سد گالاتاسرای گذشت و به مرحله سوم مقدماتی یورولیگ رسید، امشب در دور برگشت از این مرحله در لوکزامبورگ مهمان فولا خواهد بود. اوسترسوندس در دیدار رفت با یک گل پیروز شده و در صورت کسب تساوی هم می‌تواند صعودش به مرحله پلی‌آف را جشن بگیرد. این دیدار در حالی برگزار خواهد شد که سامان قدوسی و بروا نوری بازیکنان ایرانی این تیم اخیراً در پی مصدومیت در ترکیب تیم خود غایب بوده‌اند. دیدار امشب دو تیم ساعت 22 آغاز خواهد شد.

پذیرایی یاران عابدزاده از بلغارها
یاران امیر عابدزاده در تیم ماریتیمو پرتغال در حالی از ساعت 22:30 امشب میزبان بوتف بلغارستان خواهند بود که در دیدار رفت و در خانه حریف به تساوی بدون گل دست پیدا کرده بودند و از شانس بالایی برای صعود به مرحله پلی‌آف‌ یورلیگ برخوردارند. عابدزاده فصل قبل فرصت بازی برای ماریتیمو را به دست نیاورد اما با توجه به حضور در ترکیب تیمش در دیدارهای پیش‌‌فصل پیش‌بینی می‌شود در فصل آتی بازی در ترکیب ماریتیمو و حضور در لیگ برتر پرتغال را تجربه کند. فصل جدید لیگ برتر پرتغال از هفته آینده آغاز خواهد شد.

شانس دوباره رامین مقابل مارسی
اوستند در دیدار رفت از مرحله سوم مقدماتی یورولیگ و در مارسی با وجود حضور و درخشش رامین رضاییان با نتیجه 4 بر 2 مغلوب شد و حالا از ساعت 23:15 امشب در دیدار برگشت میزبان این تیم قدرتمند است تا در صورت موفقیت در حذف این تیم، خود راهی مرحله‌ پلی‌آف رقابت‌های یورولیگ شود. رامین رضاییان در دیدار رفت دو تیم عملکرد خوبی داشت اما پس از عملکرد ضعیف در هفته اول لیگ برتر بلژیک، باید دید آیا فرصت بازی مقابل مارسی در دیدار برگشت را هم به دست خواهد آورد.

احتمال بازی مسعود و احسان مقابل مکابی
پانیونیوس در دیدار رفت مقابل مکابی تل‌آویو رژیم اشغالگر در غیاب بازیکنان ایرانی خود با یک گل مغلوب شد، با این حال امشب فرصت دارد تا با پیروزی در دیدار خانگی راهی مرحله پلی‌آف یورولیگ شود. ناگفته نماند مسئولان باشگاه پانیونیوس نام مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی دو بازیکن ایرانی و تأثیرگذار خود را برای دو دیدار رفت و برگشت مقابل مکابی در فهرست خود قرار دادند اما با احترام به قوانین ایران اجازه دادند این دو بازیکن در سفر به سرزمین اشغالی تیم را همراهی نکنند اما خاطرنشان کردند که در صورت لزوم در دیدار برگشت از شجاعی و حاج‌صفی استفاده خواهند کرد. دیدار امشب دو تیم پانیونیوس و مکابی از ساعت 23:15 آغاز خواهد شد.

فردا قرعه‌کشی پلی‌آف لیگ قهرمانان و یورولیگ
با مشخص شدن چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله پلی‌آف یورولیگ پس از دیدارهای امشب، مراسم قرعه‌کشی این مرحله از رقابت‌ها در یورولیگ و لیگ قهرمانان اروپا فردا برگزار خواهد شد و تیم‌های حاضر در پلی‌آف، حریفان خود را خواهند شناخت. به این ترتیب علاوه بر مشخص شدن حریفان تیم‌هایی که در پلی‌آف یورولیگ بازیکنان ایرانی دارند، حریف یاران کریم انصاری‌فرد در تیم المپیاکوس یونان در پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا هم مشخص خواهد شد.

منبع : خبر ورزشی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین